ویسی پس از شکست خانگی مقابل فولاد:افتخار میکنم در این شهر مربی گری میکنم،امیدوارم خدا عمری دهد لبخند این مردم را ببینم،من خوش بین هستم و این تیم در لیگ برتر می ماند!

شناسه خبر: 22336
تاریخ انتشار: 12 مهر 1398

 

به گزارش فوتبال بوشهر او خیلی زود به خبرنگاران گفت :یکی از افتخارات فوتبالم این است که در  مربی تیمی هستم که هوادارانی خوب و قدرشناس دارد. امیدوارم خدا عمری بدهد و اینجا بمانم از شرمندگی دربیایم. درود می‌فرستم به هواداران واقعی فوتبال در بوشهر.

ادامه صحبتهای عبدالله را درباره بازی مقابل فولاد شکست تیم و البته گریه اش در پایان بازی به نقل از تسنیم بخوانید:

 

باید بیشتر کار کنیم

به خاطر شرایط تیم‌مان توپ را به حریف می‌دهیم و از ضد حمله‌ها استفاده می‌کنیم. این کار عمدی است که به زمین خودمان می‌آییم، ولی از لحاظ کیفیتی این قابلیت را تا از ضد حملات استفاده کنیم. ما می‌خواستیم ضد حمله بزنیم، اما کیفیت کافی را نداشیم. در لحظاتی هم توان‌مان را گذاشتیم تا پرس کنیم، این به کیفیت ما برمی‌گردد که توان بچه‌ها چقدر است. در کل این نوع بازی ماست، اما از بازی‌های قبلی بهتر بودیم. ما نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم نه اینکه بگویم عالی بودیم، اما بهتر بودیم. ، ما یکی‌دو ضد حمله هم زدیم اما این برای بردن کافی نیست و برای پیروزی باید بیشتر کار کنیم.

 

کیفیت بازیکن خیلی مهم است

مشکل بحث بازیکن است که تاکتیک‌پذیر باشد یا خیر. ما بارها و بارها برای ضد حملات برنامه ریختیم، اما کیفیت لازم ارائه نمی‌شود. آن بازیکنی که باید باشد، نیست. شاید اگر آن موقعیت ما در ضد حمله گل می‌شد، همه چیز فرق می‌کرد.کیفیت بازیکن خیلی مهم است. با بازیکنی که نتواند مسائل فنی را ارائه کند قطعا به مشکل می‌خوردیم. ما به کیفیت فنی بهتر، مسائل روانی بهتر و بازیکن بهتر برای پیاده کردن برنامه‌های‌مان نیاز داریم.

 

باید با همین ها کار کنیم

نمی‌خواهیم بهانه‌ای بیاوریم و توجیه کنیم و بگوییم فلان شخص مشکل دارد. نه شورای شهر و نه شهرداری مشکلی ندارند. مسئله روحی و روانی است، همان بردی است که ما نیاز داریم. بازیکن در ابتدای فصل اینجا نمی‌آمد. شاید می‌گفت این تیم تازه به لیگ برتر آمده و کاندیدای سقوط است. همه حمایت کردند اما بازیکن نیامد. باشگاه مشکلی نداشت، ما به باشگاه لیست دادیم اما لیست اول ما نشد، لیست دوم و سوم شد. در هر صورت ما همین هستیم باید با همین‌ها بهتر کار کنیم و دو سه بازیکن اضافه کنیم که به ما کمک کنند. من خوشبین هستم و صد درصد تیم‌مان در لیگ برتر می‌ماند. باید تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم. اگر امید نداشته باشیم هوادار دیگر نمی‌آید و من هم دیگر مربیگری نمی‌کنم، من می‌گویم باید کیفیت‌مان را بهتر کنیم.

 

 

از سنگ و چوب نیستم و گریه کردم

وی در مورد اشک‌هایی که در لحظات پایانی بازی ریخت و تشویق هواداران شاهین شهرداری گفت: ما از گوشت، پوست، قلب و استخوانیم. وقتی تیم در باخت است و هوادار تشویق نمی‌کنیم، احساسی می‌شویم. ما ازسنگ و چوب نیستیم. هواداران آنقدر به ما لطف داشتند که آن اتفاق افتاد. امیدوارم بتوانم جواب هواداران را بدهم.

 

کولیبالی از من عذرخواهی کرد

کولیبالی  الان به رختکن ما آمد و از من معذرت‌خواهی کرد، چون بودجه ما پایین بود او به تیم‌مان نیامد.چقدر بازیکن با کیفیت به تمرینات آوردیم اما نشد. بازیکن اینجا نیامد. من خودم با هفت بازیکن صحبت کردم اما هیچکس نیامد. می‌گفتند فردا و بعد معذرت‌خواهی می‌کردند و نمی‌آمدند. همین امروز ما چهار بازیکن سهمیه امید در تیم‌مان داشتیم. سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم، ولی برای بردن به بازیکن با کیفیت هم نیاز داریم. ما از لیگ یک آمدیم و بازیکن لیگ یکی اضافه کردیم اما باید بازیکن با کیفیت اضافه می‌کردیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.