یادداشت:مهمان ناخوانده تیم ملی یک بوشهری است،محبی و پاداشی که از مرد بلژیکی گرفت!تصاویر

شناسه خبر: 22412
تاریخ انتشار: 13 مهر 1398

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پاداش بازی های خوب محمد محبی وینگر سرعتی و بوشهری سپاهان اصفهان را به او داد و حالا نام جوان بی حاشیه و پدیده جدید فوتبال بوشهر در میان ستارگان بزرگی مانند طارمی،آزمون،دژاگه و شجاعی به چشم می خورد تا فوتبال بوشهر همچنان به ستاره های خود ببالد.

محبی دو گل در این فصل به ثمر رسانده و از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان اصفهان در صدر جدول لقب گرفته تا جاییکه از محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم برخوردار است.

جدیدترین فهرست تیم ملی برای بازی با کامبوج و بحرین با نام‌های عجیب و غیرمنتظره‌ای از سوی مارک ویلموتس همراه بود که در میان این نام‌ها باید از محمد محبی به عنوان مهمان ناخوانده نام برد. ستاره‌ای جوان و جاه‌طلب از اردوی سپاهان که امیر قلعه‌نویی را مجاب کرد در اولین ماه‌های حضور در لیگ برتر از او در ترکیب اصلی بهره ببرد.

محبی از آن دست بازیکنان بوشهری است که فوتبال خود را در شاهین آغاز و در تمامی رده‌های سنی این باشگاه محبوب جنوب پیگیری کرد. ستاره شماره ۲۰ این فصل سپاهانی‌ها در حالی به یکی از مهره‌های اصلی قلعه‌نویی تبدیل شده است که حتی خوش‌بین‌ترین طرفدار بوشهری هم تصور این که او در اولین ماه‌های حضور در لیگ برتر به چنین جایگاهی برسد اما محمد محبی بدون ترس از رقابت چنان جنگید و خوش درخشید که حتی مردی مثل قلعه‌نویی را نیز مجاب کرد تا از او در ترکیب اصلی بهره ببرد و راه رسیدن این بازیکن خوش‌آتیه به تیم ملی را نیز هموار کند. جالب‌تر این که محمد محبی چند ماه پیش وقتی به تیم امید معرفی شد تا در لیست دعوت شده‌ها قرار بگیرد از سوی کادر مربیگری وقت امیدها رد شد تا چند هفته بعد چشمان ویلموتس و دستیارانش را به خود جلب و لقب مهمان ناخوانده اردوی آتی تیم ملی را بگیرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.