تمجید از قضاوت زاهدی فرد/ هاشمی نسب مربی فولاد: زاهدی‌فر فراتر از ستاره بود

شناسه خبر: 28506
تاریخ انتشار: 30 آبان 1399

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد نحوه قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در بازی استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: در این مسابقه دو پنالتی اعلام شد که سهم هر تیم یک پنالتی بود پنالتی‌های اعلام شده کاملا درست بود و داور به خوبی در همه صحنه‌ها حضور داشت.

وی افزود: کارت‌های زرد و قرمزی که داور در این بازی نشان داد درست انجام شد. فکر می‌کنم حسین کعبی به خاطر درگیری که در بین دو نیمکت و کنار زمین رخ داد از داور کارت قرمز گرفت.

وی در مورد حضور نکونام در زمین چمن هنگام درگیری گفت: هم نکونام وارد زمین شد و هم محمود فکری و برخی دیگر از مربیان هیچکدام آنها در زمانی که بازی متوقف است حق ورود به زمین چمن را ندارند باید با کارت زرد جریمه می‌شدند. به عقیده من داور در بازی استقلال و فولاد اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

 

هاشمی‌نسب در خصوص صحنه پنالتی استقلال گفت: همانطور که گفتم وظیفه ما نیست درباره داوری حرف بزنیم. قبل از بازی گفتم امیدوارم آقای زاهدی‌فر ستاره زمین باشد و واقعا او هم فراتر از ستاره بود. قبل از بازی فشار زیادی روی او آورده بودند، اما او خیلی خوب قضاوت کرد. به این داور تبریک و خسته نباشید می گویم.

وی افزود: روی یک صحنه اشتباه کردیم و گل خوردیم. راجع به بحث داوری من صحبتی نمی‌کنم چون در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نیست که درباره داوری صحبت کنیم. بعد از گل خوردن که عقب افتادیم، خیلی بهتر از قبل بازی کردیم و توانستیم فشار را زیاد کنیم. خدا را شکر گل مساوی را زدیم. بعد از زدن گل مساوی، فکر می کنم استقلال تغییر سیستم داد و با ۵ مدافع برای حفظ نتیجه بازی می کرد، اما فشار را دوچندان کردیم و توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.