مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان :انتظار دارم هواداران ایرانجوان ورزشگاه را پر کنند،به صعود امید دارم

شناسه خبر: 22592
تاریخ انتشار: 20 مهر 1398

 

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: هواداران این تیم رفته رفته استادیوم را پر کنند و با حضور و حمایت خود زمینه‌ساز موفقیت این تیم شوند.

مهدی قنبری شنبه شب پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر شهرداری ماهشهر در جمع خبرنگاران افزود: به هواداران ایرانجوان قول می‌دهم با حضور پرشور آنها در بازی‌های خانگی سه امتیاز کسب کنیم و در مقابل این حمایت در بازی‌های خارج از خانه نتایج آبرومندی بگیریم.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما موفقیت ایرانجوان بوشهر و خوشحالی هوادارانش است که امید می‌رود این خوشحالی همراه با صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشد.

قنبری ادامه داد: هواداران ایرانجوان بوشهر در بازی امشب برابر شهرداری ماهشهر حضور خوبی داشتند و نسبت به بازی‌های گذشته استقبال پررنگ‌تری داشتند.

وی افزود: در این بازی با فشاری که در ۲۰ دقیقه نخست بازی وارد کردیم موفق به زدن ۲ گل شدیم که این گل‌ها منجر شد تا استراتژی تیم ما تا پایان این نیمه حفظ این ۲ گل باشد.

قنبری عنوان کرد: در صحنه اعلام پنالتی برای شهرداری ماهشهر نیز احساس می‌کنم بازیکن حریف داور را فریب داد و وی را متقاعد به گرفتن پنالتی کرد.

وی یادآور شد: با اندکی دقت بیشتر تیم ایرانجوان می‌توانست با پنج تا ۶ گل حریف ماهشهری خود را شکست دهد.

قنبری اضافه کرد: در هفته پنجم بازی‌ها با تیم نفت امیدیه دیدار می‌کنیم و با شناخت خوبی که از این تیم داریم امیدوار به کسب نتیجه دلخواه برابر آنها هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.