در برد امید ایران مقابل استرالیا/ شریفی یک نیمه روی نیمکت یک نیمه در میدان

شناسه خبر: 22626
تاریخ انتشار: 23 مهر 1398

 

 

 

محمد شریفی بازیکن بوشهری تیم ملی امید ایران در برد تیم ملی مقابل استرالیا از نیمه دوم به میدان آمد تا در برد ۲بر۱ ایران سهیم باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شریفی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده های نونهالان ،نوجوانان و جوانان ایران را در کارنامه دارد حالا در تیم ملی امید به رهبری حمید استیلی یکی از مهره های مهم محسوب می شود .شریفی از دقیقه ۵۷ وارد بازی شد و کم کم تبدیل به یکی از مهره های اصلی تیم شده که باید برای رسیدن به المپیک تلاشی دو چندان کنند.

شکست تیم امید در برابر ازبکستان موجب شد خیلی زود امیدها از این تیم رخت ببندد و همه از عدم صعود این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صحبت کنند اما اکنون مشخص شد این تیم یکی از پر امید ترین تیم ها برای صعود است. امیدها پیش از این در دیدار تدارکاتی با تیم شهر خودرو به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و حال با بازی خوبی که از خود در برابر استرالیا به نمایش گذاشتند ثابت کردند می توانند در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که دی و بهمن امسال در تایلند برگزار می شود حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 

تیم امید در بازی های گروهی با چین، کره جنوبی و ازبکستان رقابت خواهد کرد. تیم امید روند بازی های دوستانه خود را در ماه های آتی ادامه خواهد داد و قرار است در ماه آتی دو بازی دوستانه با اندونزی داشته باشد. هم چنین بنا به درخواست استیلی قرار است امیر حسین پیروانی سرمربی سابق تیم ملی جوانان و امید به کادر تیم اضافه شود.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.