مهابادی سرمربی شاهین شهرداری:این برد ارزشمند تقدیم به شاهینی ها

شناسه خبر: 32679
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1400

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: برد این تیم در بازی حساس شب گذشته برابر بادران شانس بازگشت به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

داوود مهابادی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اینکه تیم شاهین برای دومین بازی متوالی در خانه در ثانیه‌های پایانی به گل رسیده بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد که بازیکنان بخوبی بزرگی و جایگاه تیم شاهین را  درک کرده و تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم می‌جنگندند.

وی بیان کرد: پیروزی شب گذشته با لطف خداوند و همت و غیرت بازیکنان حاصل شد که باید با تمام وجود قدردان آنها باشم.

مهابادی اظهار داشت: این برد ارزشمند را به مردم فوتبال دوست بوشهر و بویژه هواداران شاهین تقدیم می‌کنم که به واسطه گذشت زمان زیاد از پیروزی خانگی شرمنده محبت و منش آنها شده بودم.

وی ادامه داد: شاهین در بازی شب گذشته قادر بود تا در نیمه نخست با زدن سه گل راهی رختکن شود اما شانس با تیم یار نبود و در نیمه دوم نیز تیم حریف چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد که با تلاش دروازه‌بان و خط دفاعی هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.

مهابادی گفت: بازیکنان شاهین در این بازی نسبت‌ به هفته‌های گذشته بازی بسیار خوب و جذابی ارائه کردند و امیدوارم با تداوم این روند محبت هواداران را بیش از گذشته جبران کنم.

وی افزود: در این فصل شاهین در هر بازی یک تا سه بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشته که شاید این هم از بدشانسی تیم باشد که امید است با اضافه شدن شاهین مجیدی بازیکن مصدوم تیم از هفته آینده با توان بیشتری برابر حریفان ظاهر شویم.

مهابادی با قدردانی از حمایت مدیران شهرداری از تیم شاهین اظهار داشت: این حمایت و همدلی خوب با تیم منجر شده تا بازیکنان با آرامش و تمرکز بیشتری برای موفقیت تیم تلاش کنند.

تیم شاهین بوشهر اکنون با ۳۶ امتیاز در  رده نهم جدول قرار دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.