ابراهیمی مهاجم پارس جنوبی جم: این هفته به تیر خورد، هفته بعد به تور می‌زنم

شناسه خبر: 21940
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1398

مهاجم پارس جنوبی جم از هواداران تیمش خواست در دو بازی آینده به ورزشگاه بروند و از زردپوشان حمایت کنند.

 

محمد ابراهیمی درباره تساوی پارس جنوبی مقابل گل گهر سیرجان عنوان کرد: بازی کردن در سیرجان کار سختی است. این تیم هواداران خوبی دارد و از طرفی ما نیز تیم نوپایی هستیم و بازیکنان زیادی را از دست داده ایم که هماهنگ کردن این همه بازیکن جدید دشوار است. با این حال با شناختی که از آقای کمالوند داریم این هماهنگ خیلی زود دارد به وقوع می پیوندد و قطعا در آینده شرایط بهتر هم می شود. کمی زمان می برد تا این اتفاق بیفتد اما در کل شرایط خوبی داریم. با این وجود می توانستیم گل گهر را شکست دهیم و واقعا مستحق برد بودیم اما با بدشانسی به این مهم نرسیدیم.

وی درباره عملکرد خوب خودش در این مسابقه گفت: من در دو بازی اول فصل به خاطر میخچه‌ای که در پایم در آمده بود، غایب بودم. به هر حال بازی اول سختی های خاص خودش را دارد. خداراشکر با اینکه در پست تخصصی ام یعنی وینگر هم به میدان نرفتم و با صلاحدید آقای کمالوند مهاجم نوک بودم، عملکرد خوبی داشتم. امیدوارم در طول فصل در هر پستی که هستم، بازی های خوبی انجام دهم و برای تیمم مفید باشم.

مهاجم پارس جنوبی با اشاره به ضربه ای که به تیر دروازه گل گهر سیرجان زد، بیان کرد: آن صحنه یک کار ترکیبی بود که واقعا حیف شد به تیر دروازه خورد. باید گل می شد. انشاالله از هفته آینده دیگر به تیر نزنم و تور را به لرزه درآورم.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا در پارس جنوبی به روزهای اوج خودش برمی گردد، خاطرنشان کرد: من هروقت با آقا فراز کار کردم بازی های خوبی انجام دادم و بسیار امیدوارم امسال هم شرایط خوبی داشته باشم. امیدوارم امسال هم با تلاش زیاد خوب کار کنم و شرمنده آقای کمالوند نشوم.

مهاجم پارس جنوبی درباره دو مسابقه خانگی تیمش با سایپا و نساجی تاکید کرد: تیم ما نسبتا از نظر هماهنگی شرایط خوبی پیدا کرده است. با این حال در این دو بازی خانگی باید نهایت تلاشمان را برای پیروزی انجام بدهیم. از هواداران خوبمان نیز می خواهم به حمایت مان بیایند تا روند موفقیت آمیزمان را ادامه بدهیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.