آخرین خبر :شاهین عامری برای لیگ دسته اول استارت می زند

شناسه خبر: 37825
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1401

یک استوری شبانه از بازیکن با تجربه شاهین عامری این امید را در دل هواداران این باشگاه تنگستانی زنده کرد که آنها برای لیگ دسته اول فصل جدید آماده خواهند شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر مالک این باشگاه بارها اعلام کرده بود اگر مسئولان استانی در کنار این تیم قرار بگیرند حاضر است بخشی از هزینه ها را خود بر عهده بگیرد.

طبق آخرین خبرها شاهینی های عامری از روستا هم مورد دلگرمی قرار گرفته اند و احتمالا مهدی کریمیان سوت استارت تمرینات این تیم را طی ۲۴ ساعت آینده خواهد زد.هر چند بخش مهم آماده سازی تمرینات پیش فصل از بین رفت اما همچنان زمان اندکی برای آماده سازی تیم وجود دارد.

یک نکته مهم برای شاهین عامری در فصل جدید لیگ یک و اولین تجربه حضور در این رقابتها ماندگاری در سال اول است .ریخت و پاش ها در این باشگاه کمتر و کمتر شود از تجربیات شاهین شهرداری و ایرانجوان درس بگیرند ،بومی ها بخصوص جوانهای مستعد بوشهری مورد توجه قرار بگیرند نه تنها ضرر نخواهند کرد بلکه بسیاری از هزینه ها هم کاهش می یابد . واقعیت تیمداری بخش خصوصی همین است که هزینه ها کاهش یابد تا صاحبان باشگاه حداقل به تعهدات طول فصل عمل کنند.

در ایرانجوان و شاهین شهرداری آنقدر هزینه خوابگاه ،هتل و غذای بازیکنان غیر بومی بی کیفیت تجربه شده که کافیست شاهین عامری از سرمربی گرفته تا مالک به بومی ها و جوانان اعتماد کنند و اتفاقا مالک باید پشت کادر فنی بومی اش باشد و این مهم را درک کند که تیم هفته اول لیگ کار سختی را دارد و صبر و آرامش این باشگاه تنگستانی را نجات خواهد داد به شرط تدبیر و تصمیمات خوب!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.