کنایه حمید کللی فرد در یک مصاحبه رادیویی به کیست!؟

شناسه خبر: 17351
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1397

حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان بوشهر جمعه شب روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش گفت:امیدوارم بعضی ها به خود آمده و ایرانجوان را در این شرایط حساس کمک کنند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان که با محمد سلیم پور مجری این برنامه گفتگو داشت با بیان این مطلب که مردم می دانند روی سخن من با کیست تصریح کرد:نیاز نیست من اسم بیاورم ،مردم به خوبی همه چیز را میدانند . ایرانجوان شرایط خاصی دارد و اگر کسی می خواهد کمک کند اکنون است .اگر کسی فکر میکند سال دیگر می شود امتیازی خرید یا از این قبیل کارها کاملا اشتباه است و در این شرایط که ایرانجوان کمک می خواهد و می تواند با گرفتن امتیازات در لیگ دسته دو بماند باید تیم را حمایت کرد.

 

کللی فرد ادامه داد:بازی مس نوین را نگاه کنید،بازیکنان ما در بیست دقیقه ابتدایی بازی چند موقعیت گلزنی را از دست دادند و همین اتفاق در بیست دقیقه اخر هم رخ داد و این نشان می دهد تمرکز ذهنی بازیکن برای فوتبال اماده نیست.هاشم زاده با امدنش سعی کرده به تیم کمک کند که باید از او تشکر کنم اما بعضی ها رفتارهایی میکنند که نشان می دهد چرا ایرانجوان در این چند سال اخیر همواره با مشکلات اسای روبرو بوده است.

 

وی در پایان گفت:هر بازی ما حکم فینال دارد ،تفاوتی ندارد با تیم پایین جدولی بازی کنیم یا بالای جدول ،باید به شکلی امتیاز بگیریم که امیدوار باشیم.متاسفانه دقیق مشخص نیست در این گروه دو تیم سقوط خواهد کرد یا سه تیم و این هم از شرایط عجیب لیگ دسته دوم کشور ماست که در هفته پایانی این رقابتها هر اتفاقی می تواند رخ دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.