مرحله یک هشتم جام حذفی/ شاهین شهرداری ۲ سایپا ۰/ بغضی که بالاخره ترکید،شاهین گل زد؛گل نخورد و به جمع هشت تیم برتر راه یافت

شناسه خبر: 22644
تاریخ انتشار: 24 مهر 1398

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
داور: محمدرضا اکبریان
کمک‌ها: آرمان اسعدی و محمدرضا مدیرروستا
داور چهارم: عنایت قوچ کانلو
ناظر: حسین عسگری

 

شاهین بوشهر:
ماکسیم کوویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، پیمان شیرزادی، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی
سرمربی: مهرداد کریمیان

 

سایپا:
احمد گوهری، کمال‌الدین نیک‌خویی،روزبه شاه‌علیدوست، مجتبی لطفی، آرمان رمضانی،محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، عارف حاجی‌عیدی، محمدرضا سلیمانی و  سید ابوالفضل جلالی
سرمربی: ابراهیم صادقی

تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و تیم بوشهری موفق شد با نتیجه ۲بر۰ به برتری برسد.

به گزارش فوتبال بوشهر شاهینی ها که در این بازی عبدالله ویسی را در کنار خود نداشتند با ارائه یک بازی منطقی و هدفمند وارد زمین شدند.مهرداد کریمیان کمک ویسی در بازی های قبلی که در این بازی نقش سرمربی شاهین را بر عهده داشت با گذاشتن بحرانی ،موسی زاده و مومنی میانه میدان تیمش را با تعداد هافبک بیشتری آماده جدال با سایپا کرده بود.

 

شاهینی ها با حرکت زیبای مالکی و خطای مدافع سایپا صاحب یک پنالتی شدند و بهمن سالاری که در بازی قبل شاهین در جام حذفی نیز پنالتی گرفته بود، این پنالتی را وارد دروازه احمد گوهری کرد تا شاهینی ها از حریف خود پیش بیفتند. بعد از این گل هم شاهین موفق شد با ضربه دانیال مومنی  دومین گل خود را وارد دروازه سایپا کند و با فاصله ای مطمئن تر از حریف جلو باشد.

در دقیقه ۷۵ این بازی تیم سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد و معین عباسیان پشت این توپ قرار گرفت اما ماکسیم کوویلیتایا دروازه‌بان گرجستانی تیم شاهین پنالتی این بازیکن را مهار کرد.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: آرمان اسعدی و محمدرضا مدیر روستا

کارت زرد: دانیال مؤمنی از شاهین/ آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی از سایپا

اخراج: ـ

گل: بهمن سالاری و دانیال مؤمنی برای شاهین شهرداری بوشهر

در دقیقه ۵۰ این مسابقه عارف حاجی عیدی بازیکن تیم سایپا به علت شکستگی سر با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

در دقیقه ۷۵ این بازی تیم سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد و معین عباسیان پشت این توپ قرار گرفت اما ماکسیم کوویلیتایا دروازه‌بان گرجستانی تیم شاهین پنالتی این بازیکن را مهار کرد.

در جریان بازی در نیمه دوم گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ۶۰۰ نفر اعلام کرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.