قایدی: پیراهن ملی هیجان انگیز بود

شناسه خبر: 27808
تاریخ انتشار: 23 مهر 1399

ستاره ملی‌پوش استقلال امیدوار است حضورش در تیم ملی ادامه‌دار باشد و بتواند این تجربه را سالیان سال به دست آورد.

مهدی قایدی با بیان اینکه اردوی خیلی خوبی در تیم ملی داشتیم، اظهار کرد: تجربه اولم در تیم ملی بود که از این بابت خیلی خوشحال هستم چراکه حس خیلی خوبی در این اردو داشتم و امیدوار هستم حضورم ادامه‌دار باشد.

 

او ادامه داد: اردوی ازبکستان خوب به همراه یک مسابقه خوب بود که توانستیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. صمیمیتی بین بچه‌ها هست که خیلی دوست‌داشتنی بود. از اینکه بازیکنان جدیدی در کنارم می‌بینم، احساس خوبی  به من می‌دهد.

 

بازیکن ملی‌پوش استقلال درباره اردوی تیم ایران در ترکیه گفت: متاسفانه بازیکنان تیم مالی کرونا گرفتند و نتوانستیم در اردوی ترکیه یک مسابقه خوب داشته باشیم. امیدوار هستم در اردوهای بعد با تیم‌های بهتری بازی کنیم و نتایج خوبی به دست آوریم.

 

قایدی با بیان اینکه اولین بازی ملی و اینکه پیراهن مقدم تیم ملی را پوشیدم، خیلی هیجان انگیز بود، عنوان کرد: خیلی از بزرگان و بازیکنان دوست دارند این لباس را بپوشند. حس خیلی خوبی داشتم و امیدوار هستم سالیان سال برای تیم ملی بازی کنم.

 

او پیرامون کار با دراگان اسکوچیچ ابراز کرد: خیلی در کارشان جدی هستند و البته خیلی صمیمانه رفتار می‌کنند. با تمام بازیکنان صحبت کرده و تاکتیک‌ها را مرور می‌کنند. البته اولین اردو بود و شناخت زیادی از هم نداشتیم ولی همه چیز راضی کننده بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.