مهرداد کریمیان:شوکی به شاهین وارد نشده،بازیکنان به این باور رسیدند که می توانند پیروز شوند

شناسه خبر: 22652
تاریخ انتشار: 24 مهر 1398

مهرداد کریمیان می گوید تیم شاهین شهرداری بوشهر همچنان برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که تیمش در اولین تجربه اش، در دیدار برابر سایپا با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد این پیروزی صحبت کرد.

 

از من خواستند بمانم و کار کنم
رسانه می تواند در کنار تشکیلات تیم باشد و به ما کمک کند. دوست داشتم در اندازه خودم صحبت کنم. از من خواستند که بمانم و کار کنم. بچه ها هم به تلاش خود ادامه می دهند. یک نفر که از بیرون بازی را نگاه می کرد گفت چه جوانان با استعدادی و این ها تا الان کجا بودند.

 

می دانستیم سایپا چطور بازی می کند
بازی خوبی بود. ما فیلم بازی سایپا را دیده بودیم. می دانستیم سایپا در گرمای بالای ۴۵ درجه چطور بازی می کند. امیدوارم بازیکنان تیم ما همین روند را در بازی های لیگ ادامه دهند و شرایط خوبی را رقم بزنند و هواداران هم شاد شوند.

امیدوارم بازیکنانم به این باور رسیده باشند که می توانند خوب باشند
شوکی به تیم وارد نشده بود. ما قبلا هم با این بازیکنان سروکار داشتیم. تغییر سرمربی باعث نشد که شوکی وارد شود. آب وهوا برای ما خوب بود و شرایط بهتری داشت اما برای سایپا طاقت فرسا بود. جنب و جوش بازیکنان از قبل بیشتر شده بود و خودم هم که نگاه کردم گفتم آنها همان بازیکنان قبلی هستند. فقط مربی نباید به تیم قالب کند و بازیکنان هم باید به جایی برسند که چیزی برای از دست دادن نداشته باشند. ان شالله آنها به این باور برسند که می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.  بازیکنان ما این هفته عملکرد خوبی داشتند. سلمان در تمرینات جنگنده بود و خوب کار می کرد و ما را متقاعد کرد که از او استفاده کنیم. ان شالله امین هم بیاید، او بازیکن تکنیکی و خوبی است و امیدوارم به تیم کمک کند.

 

شرایط بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتیم
بازیکن وقتی در بازی باشد روند بهتری دارد. بازیکنان ما امروز با فکر بازتری بازی می کردند. مسائلی است که من نباید بیشتر باز کنم و وظیفه من هم نیست و باشگاه قطعا می خواهد تیم بهتری بسازد و همه خوشحال باشند و تماشاگران هم از بازی خوب تیم لذت ببرند. باید مسائل استقامتی و هوازی را درست کنیم. روی این مسائل کار کردیم و فکر می کنم شرایط بهتری نسبت به بازی‌های دیگر داشته باشیم.

 

سایپا امروز تخلیه انرژی شد
سایپا کادر قوی دارد و آنالیزورهای خوبی هم در این تیم هستند و امکاناتشان هم خوب است اما امروز تخلیه انرژی شدند. ما تلاش کردیم زمانی که توپ را از دست می دهیم متحد شویم.

 

گفتنی است ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال سایپا، در نشست خبری شرکت نکرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.