شاهین تابان چگونه امیدوار شد!

شناسه خبر: 38648
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1401

با عدم حضور شهدای بابلسر در هفته هفدهم لیگ دسته دوم مقابل شاهین تابان ،یک سه امتیاز مهم و بدون دردسر به حساب بوشهری ها واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهینی ها برای فرار از قعر جدول و ماندگاری در لیگ دسته دوم نیم فصل دوم لیگ دو را باید با تلاش ویژه ای به پایان برسانند.

شاهین اکنون ۱۴ امتیازی است و دو پله صعود را در جدول بعد از مدتها تجربه کرد.اختلاف امتیاز در پایین جدول آنقدر نزدیک شده که هر هفته می توان شاهد جابجایی تیمها بود اما شاگردان قنبری برای فرار از قعر هفته های مهم و سرنوشت سازی را در پیش دارند.اختلاف امتیاز با تیمهای بالاسری به دو و سه امتیاز رسیده که قابل جبران است به شرط آنکه شاهین تابان به روند نباختن ادامه دهد و امتیاز های مهم را کسب کند.تیمی که بازیکن بومی و جوان بوشهری حالا چشم چراغ آن هستند و حضور در لیگ دسته دوم اندک حق این بچه های مستعد است !

در ماههایی که فوتبال در بوشهر با بدترین شکل نگاه مسئولان استانی مورد توجه قرار نمیگیرد و دو تیم پرطرفدار شهر یعنی شاهین و ایرانجوان نیازمند اندک منابع مالی هستند تا بتوانند لیگ های دو و سه را به سلامت پشت سر بگذارند،کاش مسئولی در این شهر و استان پیدا می شد و با تزریق چند میلیارد که پول یک بازیکن لیگ دسته اولی هم نمی شود به وضعیت این تیمها سر و سامانی موقتی میدادند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.