مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری:از هواداران عذر خواهی میکنم،امیدوارم که هرچه سریع‌تر از این بلاتکلیفی خارج شویم

شناسه خبر: 23009
تاریخ انتشار: 03 آبان 1398

 

مهرداد کریمیان که اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر را روی نیمکت شاهین پشت سر می‌گذارد، درباره نمایش تیمش مقابل پرسپولیس و شکست پنج گله در این بازی گفت: قبل از هر چیز از همه هواداران عذر خواهی می کنم. به تیم بزرگ پرسپولیس هم تبریک می گویم. تفاوت ما و پرسپولیس همین ۵ گل بود که دیدید. می دانستیم با چه تیمی بازی داشتیم. تیم ما شاهین است و اسم بزرگی دارد اما مشکلاتی وجود دارد که با آن روبرو هستیم.

وی در ادامه گفت: الان می‌بینیم که برخی تیم‌ها مشکلاتی دارند و از بحران خارج نشدند مثل تیم ذوب‌آهن که امروز هم شکست خورد. ما سعی می‌کنیم که در هر بازی به تیم شوک بدهیم و در یک بازی روی کارهای دفاعی و در یک بازی هم روی کارهای هجومی کار خواهیم کرد. ما امروز در کارهای دفاعی مشکل داشتیم و از طرفی گل دقیقه ۵ تیم پرسپولیس باعث شد تا تیم ما از هم بپاشد. وقتی یک تیم جوان دقیقه ۵ گل می‌خورد باعث می‌شود که از هم پاشیده شود. از طرف دیگر ما سعی کردیم شکل بازی را عوض کنیم. هرچند که به نظر من گل سوم پرسپولیس اشتباه بود چون علیپور با دست به توپ ضربه زد. از طرف دیگر ما با نتیجه ۳ بر صفر داخل رختکن رفتیم و مجبور شدیم در نیمه دوم با پنج دفاع بازی کنیم. البته در نیمه دوم موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم و با وجود اینکه بیرانوند درون دروازه بود اما ما توانستیم موقعیت‌سازی کنیم که به دلیل بی‌دقتی مهاجمان نتوانستیم گل بزنیم. ما برای خروج از بحران نیاز به زمان داریم تا بتوانیم روی همه خطوط کار کنیم. باید آمادگی ۲۰-۳۰درصدی خودمان را به آمادگی ۵۰-۶۰درصدی برسانیم و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای شاهین شهرداری بوشهر رخ بدهد.

وی درباره آینده این تیم و خودش روی نیمکت گفت: من با بازیکنان تیم صحبت کردم و به آنان گفتم که من فقط مربی شما نیستم بلکه دوست و رفیق شما هم هستم و اینجا آمده‌ام تا به هم کمک کنیم. من دوست دارم به باشگاه کمک کنم اما اینکه برای آینده چه تصمیمی گرفته شود از اختیار ما خارج است و باشگاه می‌تواند درباره تغییر و تحولات احتمالی تصمیم بگیرد و من نمی‌توانم راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. اگر کسی می‌تواند بهتر کار کند و به من دستور بدهد هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به عملکرد خط دفاعی و تهاجمی تیمش و کارهایی که برای تقویت آن صورت می‌گیرد گفت: منظور من این نبود و نگفتم که ما یک بازی روی دفاع و یک بازی روی حمله کار می‌کنیم. ما مشکلات زیادی در اصول دفاعی و هجومی داریم و زمان می‌برد تا این کارها انجام شود. ما مشکلاتی داریم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و ما امروز با این تیم بزرگ بازی داشتیم. من دوست دارم که از این شرایط بیرون بیاییم  و از طرفی پرسپولیس هم می‌خواست از شرایطی که در آن قرار داشت خارج شود به طوری که برخی از بازیکنان گل نمی‌زدند اما امروز برای پرسپولیس گلزنی کردند. ما باید روی کارهای دفاعی و هجومی کار کنیم.

مربی شاهین درباره نگرانی برای آینده این تیم در لیگ برتر گفت: آرزو می‌کنم که شاهین شهرداری در لیگ برتر بماند چرا که مردم بوشهر به این تیم دلخوش هستند و امیدوارم که این دلخوشی از آنها گرفته نشود. نیاز به ۶-۷ مهره تأثیرگذار داریم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. امروز پرسپولیس را دیدید که یک تیم کامل روی نیمکت داشت و هر بازیکن تعویضی که به زمین می‌آمد تأثیرگذاری خودش را نشان می‌داد. ما باید تقویت شویم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و فکری برای این مسئله اندیشیده شود. باید بازیکنان ما از نظر آمادگی جسمی و روحی آمادگی بازی‌های بزرگ را داشته باشند و بتوانند شخصیت ویژه خود را در بازی‌های بزرگ نشان دهند.

وی ادامه داد: باید این بلاتکلیفی‌ها برطرف شود و اگر قرار است ما کار کنیم که باشیم و اگر قرار است مربی جدیدی بیاید حتماً این کار زودتر صورت بگیرد. من باید کار فنی را چک کنم و همچنین گرم کردن بازیکنان را زیر نظر بگیرم اما ما مشکلات دیگری هم داریم. گاهی برای یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای ۱۲-۱۳ ساعت وقت می‌گذارم و مثل بازی با سایپا و مسجدسلیمان خودم تمرینات را طراحی می‌کنم. من خودم موانع را می‌چینم اما امروز شرمنده هواداران شدیم چرا که برخی از آنها با چشمان اشکبار ورزشگاه را ترک کردند و امیدوارم هر چه سریعتر از این وضعیت در بیاییم. به خاطر قراردادی که داشتیم در تیم ماندیم و فکر می‌کردم که تا ۴-۵ روز دیگر سرمربی جدید مشخص شود اما امیدوارم که هرچه سریع‌تر از این بلاتکلیفی خارج شویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.