برزگرزاده عضو شورای شهر در نشان مطرح کرد:نمی توانم دخالتها را کتمان کنم،از شهردار می خواهم در انتخاب اعضای هیات مدیره شاهین شهرداری تجدید نظر کند

شناسه خبر: 23231
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398

یکشنبه شب برنامه تلوزیونی نشان دو مهمان داشت،ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری و خالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر که در مورد مسائل گوناگون این باشگاه به بحث و گفگتو پرداختند.

به گزارش فوتبال بوشهر برزگرزاده عضو شورای شهر در پاسخ به سوال صالح احمدی مجری برنامه در مورد دخالت در امور تیم بخصوص زمان حضور ویسی اینگونه پاسخ داد:نمیتوانم دخالت برخی اعضای شورا را کتمان کنم و این در حالی است که دخالت کار اعضای شورای شهر نیست! در بحث ماجرای اسپانسر می بایست شورا نظارت میکرد که امر طبیعی است اما در مابقی امور تیمداری شاهین شهرداری باید مدیر عامل و هیات مدیره تصمیم گیری کنند.

عضو‌ شورای شهر بوشهر ادامه داد:یک جلسه در شهرداری برای حضور اسپانسر برگزار شد که ما هم به عنوان اعضای شورا حضورداشتیم. آنهم به این دلیل که بالاخره باید همین مسئله در شورا هم مورد بررسی قرار می گیرفت.

اما در انتهای همان جلسه که در حال ترک آن بودیم به یکباره اعلام شد که می خواهیم در مورد مربی هم تصمیم گیری کنیم؛همان جا اعلام کردم که این موضوع به من عضو شورا ربطی ندارد و مدیر و هیات مدیره باید تصمیم گیری کنند.حتی یادم هست باباچاهی عضو هیات مدیره در آن جلسه اعلام کرد اگر بحـث رفتن آقای ویسی مطرح است ابتدا جانشین او را پیدا کنید بعد قطع همکاری را مطرح کنید.ولی انگار نامه برکناری ویسی از قبل نوشته شده بود! حال اینکه چرا باید در مورد چیزی که ما حق دخالت نداریم، ورود کنیم بر من پوشیده است!

وی تصریح کرد:هیات مدیره باید فوتبالی و شاهینی باشد؛در هیات مدیره برخی کارمندان شهرداری هستند و برخی هم فوتبالی نیستند.ازشهردار میخواهم برای بهبود وضعیت تیم افرادی از بزرگان شاهین را به هیات مدیره بیاورد کسانی که خاک این باشگاه را خورده اند.افرادی که فوتبالی باشند و اجازه دخالت هم ندهند.

برزگرزاده در خاتمه صحبتهایش تاکید کرد:فکر نمیکنم مشکلی از بابت شهرداری و بودجه باشد و باید تکلیف سرمربی روشن شود تا تیم هر چه سریعتر به روزهای خوب باز گردد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.