ادامه روزهای خوب قائدی با گلزنی برابر نفت آبادان+تصاویر

شناسه خبر: 23274
تاریخ انتشار: 14 آبان 1398

مهاجم جوان و بوشهری  استقلالی ها در فصل خوب خود باز هم برای استقلال موثر واقع شد.

 

تیم فوتبال استقلال نمایش درخشانی برابر حریف خود نفت آبادان داشت و توانست خیلی زود و قبل از دقیقه ۲۵ تعداد گل های زده خود را به عدد ۳ برساند.

مهدی قائدی که در گل اول استقلال با ارسال خود نقش آفرینی کرد توانست با یک ضربه زیبای از راه دور گل سوم را وارد دروازه نفت آبادان کند؛ قائدی که در این فصل یکی از بهترین های استقلال بوده و بارها توانسته برای آبی ها موثر ظاهر شود، دقیقه ۲۵ با یک ضربه زیبا که از پشت محوطه جریمه زده شد استقلال را به گل سوم رساند تا به این ترتیب آبی های تهرانی کار نفت آبادان را قبل از دقیقه ۳۰ تمام کنند.

 

 

مهدی قائدی پس از برتری پُر گل استقلال برابر صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به تیممان خسته نباشید می‌گویم؛ دست هوادارانمان نیز درد نکند که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت و تشویق کردند؛ امیدوارم همه بازی‌ها همینطور باشد.

 

او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در ۲۵ دقیقه ابتدایی سه، چهار گل بزنیم؛ به تیم نفت نیز چه چیزی بگوییم؟ خوب بازی کردند و دستشان درد نکند؛ آمدند فوتبال بازی کردند و ضد فوتبال نبودند؛ به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

مهاجم استقلال درباره اظهارات استراماچونی و استعفای او گفت: این مسائل به ما ارتباطی ندارد؛ این را کاپیتان، مدیرعامل و سرمربی تیم باید پیگیری کنند.

 

قائدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از ابتدای فصل دریافتی داشتند، ابراز کرد: هیچ دریافتی نداشتیم؛ حتی یک درصد هم دریافتی نداشتم؛ درست است که باید بعد از ۷ برد از تیم حمایت شود ولی ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ ما به عشق این هواداران و پیراهن استقلال بازی می‌کنیم؛ پول زیاد مهم نیست.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.