عکس:حکایت یک مرد عاشق فوتبال،پول حاجی در خدمت جوانان دیارش!

شناسه خبر: 23401
تاریخ انتشار: 19 آبان 1398

فوتبال در خون مردمان بوشهر جریان دارد ؛حتی اگر بسیاری از ناملایمتی های ممکن را تجربه کنند.

یک باشگاه در روستای بنه گز که علاقه مندان زیادی به فوتبال هم دارد ؛در چند سال اخیر نگاه ویژه ای به جوانان تنگستانی دارد و حالا در اندازههای یک تیم سازنده راه خود را ادامه می دهد.

عالی نژاد مدیر عامل این باشگاه در سالهای گذشته تیمداری و هزینه های سنگین حضور در فوتبال بزرگسالان را پرداخت کرد تا دینش را به منطقه خودش ادا کرده باشد ؛هر چند اواخر حضور تیم کارگر بنه گز در لیگ دو او را سرخورده و نا امید کردند تا او تیمداری در اینمقطع را رها کند اما نگاه عالی نژاد به فوتبال ؛با برخی خیلی متفاوت بود ! عالی نژاد نه رای میخواست نه پست و مقامی و جایگاهی دولتی که بخواده دست به هر کاری بزند! تیمهای جوانان و امید کارگر بنه گز را رها نکرد تا امید همین جوانان منطقه نا امید نشود.

دل خوش به لبخند همین بازیکنان مستعد و گمنام استان و بخصوص منطقه تنگستان ،عالی نژاد را مصمم تر از گذشته روی سکوهای سیمانی اهرم نشانده تا حضورش در فوتبال و پولی که خرج تیمداری میکند ،یک الگوی مناسب باشد.

میتوانست و می تواند همین هزینه های تیمداری در سطوح پایه را در راه رفاه خانواده و سفرهای خارجی هزینه کند و لذت ببرد اما گویا حال این مرد در خدمت به فوتبال دیار خودش ،این مدلی خوش می شود !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.