گزارش روز:همه دغدغه های ایرانجوان و مربی جوانش برای صعود!

شناسه خبر: 23474
تاریخ انتشار: 22 آبان 1398

هشت بازی در رقابتهای این فصل لیگ دسته دوم و انجام ۵ بازی خانگی که تا کنون با ۱۳ امتیاز برای ایرانجوان بوشهر همراه بوده است .

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها در هفته هشتم سه امتیاز خانگی دیگر را بدست اوردند و تا مکان دوم جدول بالا آمدند اما نزدیک بودن امتیازات در این گروه می تواند هر هفته تیمهای اول تا پنجم را بالانس دهد.

مهدی قنبری و دوستانش  وارد شدند تا ایرانجوان این فصل با کمترین دغدغه ممکن برای آغاز لیگ دسته دوم حرکت کند، تا اینجای کار همه شرایط مطلوب برای یک تیم فوتبال را رعایت کردند و یکی از عواملی که ایرانجوان در کورس صعوذ قرار دارد همین موضوع مهم است.

مربی جوان ایرانجوان به خوبی واقف است کار صعود در این گروه بسیار سخت است و به همین دلیل ابتدای فصل سعی کرد بازیکنانی را جذب کند که تجربه آنها برای یک فصل سخت در لیگ دو مدد رسان باشد.شاید قتبری با دیدن فیلم بازی آخر مقابل شهرداری بندرعباس بخصوص در ۲۰ دقیقه پایانی ،به بازیکنان تیمش یک نکته مهم را یاداوری کرده باشد که از دست دادن این همه موقعیت یک روز خدای ناکرده حسرتی به دنبال خواهد داشت ،پس اگر در فاز هجومی “گذشت” بیشتری داشته باشید نتیجه اش برای تیم بهتر خواهد بود!خط حمله آتشین تیم بوشهری با ۱۰ گل زده در ۸بازی اخیر همه تیمها را با ترس مواجه کرده که خبر خوبی است .

 

ایرانجوان تماشاگرانش را امیدوار کرده که در بازی های خانگی مهمترین اتفاق کسب سه امتیاز است،هر چند برای دیدار های خارج از خانه باید تدبیر جدی انجام دهد و حتما با دست پر بازگردند .سه بازی خارج از خانه و امتیازاتی که هر کدام از آنها می توانست ایرانجوان را به چوکای فرشاد پیوس نزدیکتر کند اما اینگونه نشد.

 

در میان خبرهای ضد و نقیض پیرامون مسائل مدیریتی شنیده می شود که وظیفه مدیر عامل این باشگاه را از هر زمان دیگری سنگین تر میکند،بالاخره وزیری هم در ساپورت مالی تیم و امورات باشگاه وظایفی دارد که او هیات مدیره باید خیلی جدی تر از گذشته کنار ایرانجوان باشند تا این حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ یک تا هفته آخر ادامه داشته باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.