کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال صادر کرد

شناسه خبر: 25824
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1399

 

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر پس از بررسی محتویات پرونده ها و با انجام مشاوره با اعلام ختم رسیدگی، آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال به شرح ذیل صادر کرد:

دیدار تیم های فوتبال شاهین اهرم و سکان بوشهر از سری رقابت های لیگ دسته اول جوانان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

محمد پور تقی، سرمربی تیم سکان بوشهر به دلیل توهین به داور و دریافت کارت قرمز، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

امیرحسین زنده بودی، بازیکن تیم سکان به دلیل توهین به مقامات رسمی مسابقه و به کار بردن الفاظ رکیک، به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال موج خورموج و ابوذر کنگان از سری رقابت های لیگ نونهالان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

مهدی ولی پور، سرمربی تیم ابوذر کنگان به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور و دریافت کارت زرد، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

علی سعیدیان، مدیر تیم ابوذر کنگان به دلیل اخراج از زمین بازی به دلیل توهین به داور بازی، به دو جلسه محرومیت  و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال قائم پارس امام حسن دیلم و ایرانجوان بیدخون عسلویه از سری رقابت های جام حذفی استان برگزار شد و عادل زاهدی بازیکن تیم ایرانجوان بیدخون عسلویه به دلیل رفتار غیر ورزشی، به یک جلسه محرومیت و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال شاهین چاهکوتاه و میداف کنگان از سری رقابت های لیگ دسته اول جوانان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

مسعود منفرد، بازیکن تیم شاهین چاهکوتاه به دلیل رفتار غیر ورزشی و حمله به مقامات رسمی مسابقه، به ۴ ماه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

بابک کشتکار، مدیر تیم شاهین چاهکوتاه به دلیل رفتار غیر ورزشی و تحریک تماشاگران، به ۴ جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

باشگاه شاهین چاهکوتاه به دلیل توهین و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه و تخلف توسط  تماشگران منتسب به این تیم، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

باشگاه شاهین چاهکوتاه به دلیل عدم تعهد، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

عبداله ادرایش، سرمربی تیم میداف کنگان به دلیل رفتار غیر ورزشی، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال شاهد دیلم و میداف کنگان از سری رقابت های لیگ دسته اول جوانان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

عبداله اداریش، سرمربی تیم میداف کنگان به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور و دریافت کارت زرد از داور بازی، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

مجتبی پیرینه، تدارکات تیم شاهد دیلم به دلیل توهین به داور و مقامات رسمی مسابقه و اخراج از زمین بازی و تحریک تماشاگران، به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت چهار میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

باشگاه شاهد دیلم به دلیل توهین و فحاشی به داور بازی با الفاظ زشت و تخلف توسط  تماشگران منتسب به این تیم ، به یک مسابقه بدون حضور تماشاگر و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال قائم پارس امام حسن دیلم و شاهین خورموج از سری رقابت های لیگ دسته دوم بزرگسالان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

عسکر کدخدایی،  سرمربی تیم شاهین خورموج به دلیل اعتراض شدید به داور بازی و اخراج از زمین بازی، به یک جلسه محرومیت و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

وحید باغبانی، بازیکن تیم شاهین خورموج به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ زشت و حمله ور شدن به داور مسابقه، به چهار ماه محرومیت و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال شاهد دیلم و جنوب جم جم از سری رقابت های لیگ دسته اول بزرگسالان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

محمدرضا باسوری، سرمربی تیم شاهد دیلم به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور و دریافت کارت زرد، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

شهرام کوشکزاده، به دلیل نقض مقررات مسابقات و اخراج از زمین بازی، ، به یک جلسه محرومیت بازی و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

باشگاه شاهد دیلم به دلیل فحاشی به مقامات رسمی مسابقات و تیم حریف توسط تماشاگران منتسب به این تیم، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قابل تجدید نظر است)

تیم شاهد دیلم به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و تاخیر در بازی، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال پیکان دیر و استقلال چغادک از سری رقابت های لیگ دسته اول بزرگسالان استان برگزار شد و حسین حیدری بازیکن تیم استقلال چغادک به دلیل توهین و حمله به داور مسابقه، به ۴ ماه محرومیت از مسابقات رسمی و پرداخت چهار میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال الماس وحدتیه دشتستان و پرسپولیس دیر از سری رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان برگزار شد و نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود پرسپولیس دیر به دلیل ناتمام ماندن بازی به جهت عدم حدنصاب تیم الماس وحدتیه دشتستان در بازی اعلام شد و همچنین تیم الماس وحدتیه دشتستان به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص نتیجه بازی قابل تجدید نظر است)

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال برازجان و اتحاد سعدآباد دشتستان از سری رقابت های لیگ دسته اول نوجوانان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

مهدی پایدار، مدیر تیم اتحاد سعدآباد دشتستان به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور و دریافت کارت زرد، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قطعی است)

امراله کریمی زاده، بازیکن تیم استقلال برازجان به دلیل توهین به داور مسابقه و دریافت کارت قرمز، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

 

دیدار تیم های فوتبال مجتمع گاز پارس جنوبی جم و فجر صبا بوشهر از سری رقابت های لیگ برتر جوانان استان برگزار شد و نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم مجتمع گاز پارس جنوبی جم به دلیل عدم حضور تیم فجر صبا در بازی اعلام شد و همچنین تیم فجر صبا به پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ( این رای قابل تجدید نظر است)

 

دیدار تیم های فوتبال آبی پوشان تنگ زرد دشتستان و جام جم جم از سری رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان برگزار شد و آرای صادره به شرح ذیل می باشد:

اکبر اختیاری، سرمربی تیم جام جم جم به دلیل ورود غیر مجاز به زمین مسابقه، به یک جلسه محرومیت و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است

باشگاه آبی پوشان تنگ زرد دشتستان به دلیل توهین به بازیکنان تیم حریف و تخلف توسط تماشاگران منتسب به این تیم، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.