سلمان بحرانی بازیکن بوشهری استقلال خوزستان: ۴٠ درصد در ٢سال دریافتی داشته‌ام/ فصل تمام شود به پیشنهادات فکر میکنم

شناسه خبر: 9351
تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1397

سلمان بحرانی در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان که منجر به ماندن این تیم در لیگ برتر شد، اظهارکرد: به خاطر شرایط امسال‌مان در لیگ برتر کارمان برای بقا به دیدارهای پایانی کشیده شد. بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و ما برابر سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشتیم.

 

وی بیان کرد: تمرکزمان را روی این دیدار گذاشته بودیم و برای کسب امتیاز این مسابقه یکدل شده بودیم و این مهم را تمام اعضای تیم به خوبی درک کرده بودند. بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و متاسفانه در دقایق ابتدایی گل دریافت کردیم اما هرچه پیش رفتیم، توانستیم بازی را در دست بگیریم. از دقیقه ۲۰ به بعد نیز بسیار خوب کار کردیم و موفق شدیم در نهایت با عملکردی خوب برنده این دیدار باشیم.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: استقلال خوزستان سال گذشته نیز با چنین شرایط نامناسبی روبه‌رو بود، البته اگر چه مسایل مالی ما را اذیت می‌کرد ولی بازیکنان خوبی داشتیم ولی امسال بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده بودند که فکر می‌کنم کیفیت آن‌ها مانند سال گذشته نبود. هرچند که امسال تمام بازیکنان خوب کار کردند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه مسوولان باشگاه برای‌شان اهمیتی نداشت که ما نتیجه بگیریم یا نگیریم. آن‌ها اصلا به ما سر نمی‌زدند و هیچ انگیزه‌ای به ما نمی‌دادند. ما امسال دریافتی خوبی نداشتیم و همین عوامل دست به دست هم می‌داد تا بازیکنان دلسرد شوند. وقتی ذهن یک بازیکن هم درگیر چنین مسائلی باشد، نمی‌تواند درون زمین تمرکز لازم را داشته باشد.

 

بحرانی در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده‌تان تصمیم‌گیری کرده‌اید؟ گفت: قرارداد من امسال با این باشگاه به پایان می‌رسد و منتظر هستم فصل به پایان برسد و ببینیم چه پیشنهادهایی دارم و بعد در خصوص ماندن یا رفتن تصمیم می‌گیرم.

 

وی بیان کرد: من از قرارداد سال گذشته‌ام ۲۰ درصد و از قرارداد امسالم نیز ۲۰ درصد دریافت کرده‌ام و واقعا دریافت ۴۰ درصد آن هم در طول دو فصل واقعا بد است. مگر می‌شود یک بازیکن دو سال کار کند و تمام وقت خود را برای آن تیم بگذارد و اینقدر دریافتی داشته باشد؟

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: این استان سال آینده چهار تیم در لیگ برتر خواهد داشت. بهتر است که اگر مسوولان باشگاه استقلال خوزستان هم نمی‌خواهند تیم‌داری کنند، حداقل از قبل تکلیف را مشخص کنند. ابتدای فصل آقای ویسی به سختی اسپانسرهای خوبی را برای تیم پیدا کرده بود ولی مسوولان نه خودشان به خوبی تیم‌داری کردند و نه این‌که گذاشتند فرد دیگری این مهم را انجام دهد. به هر حال اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند بگویند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.