شاهین بهرام نژاد به عنوان گزارشگر برتر ورزشی صداوسیمای استان ها معرفی شد،افتخاری جدید برای گزارشگر بوشهری

شناسه خبر: 23535
تاریخ انتشار: 30 آبان 1398

 

شاهین بهرام نژاد به عنوان گزارشگر برتر ورزشی صداوسیمای استان ها معرفی شد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ در دوره تکنیک های نوین گزارشگری، تهیه‌کنندگی و گزارشگری فوتبال که از سوی معاونت سیمای سازمان صدا و سیما برگزار شد، از میان گزارشگران ورزشی استان هایی که در لیگ برتر یا لیگ دسته اول دارای نماینده هستند، هنرمند بوشهری به عنوان نفر برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

در آیین اختتامیه این دوره، شاهین بهرام نژاد از مرکز بوشهر و علیرضا جماعتی از مرکز اصفهان به عنوان گزارشگران برتر فوتبال مراکز استانها، برگزیده و از آنها تجلیل شد.

این انتخاب بر اساس بررسی و ارزیابی گزارش های فصل گذشته و این فصل مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور که پخش زنده داشته‌اند، صورت گرفته است.

این دوره از ۲۴ تا ۲۷ آبان به میزبانی باشگاه گل گهر و صداوسیمای مرکز کرمان در سیرجان برگزار شد.

گفتنی است گزارش های فوتبالی شاهین بهرام نژاد علاوه بر اینکه به علاقمندی و دغدغه های ورزشی هم استانی ها توجه دارد، از حریفان و تیم های مهمان با ادبیات فاخر و منصفانه یاد می شود که این مهم در گزارش های وی مقابل تیم های پایتخت، مورد توجه واقع شده، در حالی که برخی گزارشگران استانی، وقتی نماینده استان شان میزبان تیم های پرطرفدار خصوصا سرخابی پایتخت می باشد، با واژه های غیرواقعی، تحقیرکننده و بعضا تند حریف را نوازش و خاطر هواداران رقیب را مکدر می کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.