انتقادات امام جمعه خارگ از بی توجهی به ورزش و فوتبال در استان بوشهر: معلوم است فردی که خانه اش در تهران باشد دغدغه ورزش خارگ را ندارد!حرف زدن برای یکدیگر تمام کنیم و مقابل مسئولان حرف بزنیم

شناسه خبر: 37075
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1401

حجت الاسلام کمالی امام جمعه جزیره خارک خواستار توجه ویژه نفتی ها به ورزش خارگ شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در دیدار امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با امام جمعه جزیره خارک پیرامون مسائل مختلفی بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام کمالی در این باره از وضعیت موجود جزیره خارگ و نگاه به ورزش این منطقه مهم ابراز نارضایتی کرد و خواستار توجه بیشتر و بهتر شرکت های نفتی به مردم و ورزشکاران این جزیره شد.

وی در این باره گفت:ورزش و بخصوص فوتبال در جزیره مهم خارگ با بی توجهی شدید مواجه شده است و من به عنوان عضوی از مردم نجیب و مهربان اینجا این گلایه را مطرح میکنم که شرکت های مهمی نفتی مستقر در خارگ برای یک بار هم که شده هر امضا یا حضوری که در این منطقه دارند را به عنوان یک بوشهری و خارگی انجام دهند تا اندکی از مشکلات مردم حل شود.برگزاری جلسات کارشناسی و پیگیری حق مردم و ورزشکاران از اولویت های من بوده هست.در کرمان برای تیمها هزینه میشود اما مالیات شرکت های نفتی ما چرا در خارگ هزینه نشود.متاسفانه این نوع نگاه و تلاش را در استان بوشهر پیرامون ورزش نمیبینم و این است که وضع ورزش ما به این روزها افتاده است.

امام جمعه خارگ ادامه داد:ما از نظر مالی وضعیت خوبی داریم اما این پول و هزینه ها برای ورزش نیست چرا این همه پول در ورزش هزینه نمی شود ! دلیلش مشخص است که آن افرادی دغدغه ورزش و جوانان را ندارند . خانه آنها در تهران است مشخص است که برایشان مهم نیست.این مطالبات باید مردمی و منطقی باشد تا این تفکرات عوض شود .متاسفانه حرفهای ما برای یکدیگر است و بیشتر منتقد یکدیگر است اما باید وقتی مقابل مسئول مینشینیم باید نقدها را انجا مطرح کنیم نه مقابل آنها فقط تعریف و تمجید کنیم!پتانسیل فوتبال در استان بوشهر بسیار زیاد است اما متاسفانه در وضعیت خوبی قرار نداریم که جای تاسف دارد.

او گفت:وقتی مسئول نفتی یا گازی ما بومی نباشد وضعیت همین است که میبینیم و جوانان استان ما باید غصه بخورند.باید درخواست اهالی ورزش مورد توجه قرار بگیرد. کجای کشور آب جیره بندی است که در جزیره خارگ این اتفاق رخ میدهد.آیا حق مردم خارگ باید این باشد . خبر دارم که دوستان در حال پیگیری هستند اما باید سرعت خدمات به مردم بیشتر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.