میشو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا مطرح کرد :کریستیچوویچ:به دانش خودم ایمان دارم، آمده ام که شاهین را از این وضعیت نجات دهم/

شناسه خبر: 23549
تاریخ انتشار: 02 آذر 1398

 

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: من مربی جدید شاهین هستم، حدود ۷ روز قبل به تیم اضافه شدم، آگاهی کامل دارم که در شرایط خوبی به شاهین نیامدم و تمام تلاشم را می‌کنم که مشکلات را حل کنم.

کریستیچوویچ در مورد اینکه آیا می‌تواند تیم شاهین را از این وضعیت نجات دهد،‌عنوان کرد: من می‌دانم شاهین شرایط بدی دارد. بردی ندارد، ۲۲ گل خورده و تنها ۵ گل زده اما به دانش خودم ایمان دارم. ما آمده‌ایم که شاهین را از این وضعیت نجات بدهیم.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد بازی فردا گفت:‌ می‌دانیم سایپا نتوانسته در ۵ بازی آخر گلزنی کند و آنها هم شرایط خوبی ندارند، فکر می‌کنم  باید یک بازی خوب همراه با برد را پشت سر بگذاریم چون اگر گلی زده نشود خوب نیست.می‌دانم سایپا تیم جوان و با استعدادی است و مربی جوان و با استعدادی دارد آنها شروع خوبی داشتند اما این اواخر کارشان خوب نبوده در کل تلاشم را می‌کنم که در بازی‌های آینده بازی‌های خوبی را از تیم شاهین شاهد باشیم.

وی در مورد حضور مربیان کروات در فوتبال ایران و اینکه آیا فکر می‌کند عملکردش به برانکو نزدیک باشد یا کرانچار گفت: برانکو و کرانچار هر دو مربیان بزرگی در کرواسی هستند. مربیان زیادی از کرواسی در ایران مانند ایویچ استانکو، بوناچیچ و وینگو و اسکوچیچ در ایران کار کردند و نتایج خوبی گرفتند اما برانکو نتایج خیلی عالی با پرسپولیس و تیم ملی گرفت و البته کرانچار هم نتایج خوبی در سپاهان کسب کرد .همه آنها خصوصیت مثبتی دارند اما برانکو کارهای بزرگی در ایران انجام داد.

وی در مورد کمبودهای تیمش تصریح کرد:‌می‌توانم بگویم الان بهترین بازیکنان دنیا را دارم، در این ۷ روز آنها رشد خوبی داشتند. ما در حال حاضر می‌توانیم تنها دو بازیکن سهمیه فیفا جذب کنیم اما این دو بازیکن باید بگونه‌ای باشند که کیفیت را به تیم تزریق کنند و به همین خاطر جذب آنها کار ساده‌ای نیست بنابر این ما باید تا نیم‌فصل با همین شرایط پیش برویم.

کریستیچوویچ در خصوص شرایط قراردادش با باشگاه شاهین خاطر نشان کرد:‌شاهین شرایط بدی دارد و همه  از این شرایط آگاهی دارند من تا آخر فصل با باشگاه قرارداد امضاء کردم هواداران بوشهری بسیار عالی هستند و همه آنها با تیم شاهین زندگی می‌کنند و برای موفقیت شاهین تلاش می‌کنند. ما به این حمایت از کل کادر فنی نیاز داریم تا که با آوردن قدرت به تیم قدرت بدهیم.

وی در خصوص برنامه‌اش برای تیم جدیدش گفت:‌ در این ۷ روزی که من اضافه شدم اولین کار این بود که تیمی را از نظر روحی و روانی از این شرایط خارج کنم و برای پیشرفت تکنیکی، تاکتیکی و بدنی بازیکنان تلاش کنیم. در این ۷ روز این کار را انجام دادیم، سال‌های زیادی در فوتبال بودم و می‌دانم باید در ابتدا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم. وقتی ۲۲ گل خورده داشتیم یعنی کار دفاعی اشتباه بوده و همچنین وقتی تنها ۵ گل زده داشتیم باز هم یعنی اشتباهی در خط حمله وجود دارد. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم در فاز دفاع و در فاز حمله و همچنین در کار انتقال از دفاع و حمله مشکل داریم و باید بهتر باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.