لیگ برتر بزرگسالان استان به نیم فصل رسید/ پرسپولیس خورموج و پارس احمدی شانه به شانه حرکت میکنند،الماس وحدیته بدون امتیاز در یازده بازی!

شناسه خبر: 23667
تاریخ انتشار: 05 آذر 1398

لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر در حالی نیم فصل خود را پشت سر گذاشت که در هفته های پایانی رقابت در صدر جدول جذاب و تماشایی دنبال شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر یازده هفته منظم در شهرهای مختلف استان  پیگیری گردید تا نیم فصل اول با صدرنشینی پرسپولیس خورموج به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پارس احمدی خاتمه یابد.

خورموجی ها با ۲۵ امتیاز و پارس احمدی هم با ۲۵ امتیاز مکانهای اول و دوم را تصاحب کردند اما سکان تیم قدیمی و ریشه دار محله جفره بوشهر که روزگاری محل ظهور بازیکنان بزرگی در فوتبال بوشهر بود در تعقیب دو تیم ۲۵ امتیازی و با کسب ۲۲ امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

در نیم فصل اول بهترین خط دفاعی مربوط به تیمهای سکان و پرسپولیس خورموج بود که تنها ۶ گل دریافت کردند .الماس وحدتیه با دریافت ۳۱ گل بدترین آمار ممکن را در یازده هفته لیگ برتر بزرگسالان به نمایش گذاشت ،ضمن آنکه انها هیچ امتیازی در نیم فصل اول کسب نکردند!

 

بیشترین گل زده در نیم فصل اول را پارس احمدی داشت ،آنها با ۲۱ گل زده یک خط حمله آتشین را داشتند و باز هم بدترین خط حمله بنام تیم انتهای جدولی الماس وحدتیه بود که تنها ۶ گل به ثمر رساندند!

 

ابوذر کنگان تیم چهارم جدول در رقابتهای نیم فصل اول با دریافت سه کارت قرمز یک امار عجیب ثبت کرد ضمن آنکه بیشترین کارت زرد لیگ بنام بازیکنان پارس احمدی بود با ۳۶ عدد که در نوع خود جالب توجه است.

 

در جدول گلزنان محمد رحیمی از صفا دیر با به ثمر رساندن ۹ گل ،آقای گل نیم فصل اول شد و بازیکنانی نظیر حمید عبدویی از باشگاه تنگ زرد ،علی علوی از پرسپولیس دیلم مکانهای بعدی را به خود اختصاص دادند.

 

 

تیم بازیها برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پرسپولیس خورموج ۱۱ ۷ ۰ ۴ ۱۸ ۶ ۱۲ ۲۵
۲ پارس احمدی ۱۱ ۸ ۲ ۱ ۲۱ ۱۰ ۱۱ ۲۵
۳ سکان بوشهر ۱۱ ۶ ۱ ۴ ۱۵ ۶ ۹ ۲۲
۴ ابوذر کنگان ۱۱ ۶ ۲ ۳ ۱۹ ۸ ۱۱ ۲۱
۵ آبی پوشان تنگ زرد ۱۱ ۶ ۳ ۲ ۱۵ ۱۰ ۵ ۲۰
۶ سپاهان بوشهر ۱۱ ۵ ۲ ۴ ۱۴ ۹ ۵ ۱۹
۷ سیراف کنگان ۱۱ ۳ ۵ ۳ ۱۲ ۱۴ ۱۲
۸ صفا دیر ۱۱ ۳ ۶ ۲ ۱۵ ۱۶ ۱۱
۹ پرسپولیس دیلم ۱۱ ۳ ۶ ۲ ۱۳ ۲۰ ۱۱
۱۰ پرسپولیس دیر ۱۱ ۲ ۶ ۳ ۱۱ ۲۴ -۱۳ ۹
۱۱ جام جم جم ۱۱ ۲ ۷ ۲ ۲۲ ۲۱ ۱ ۸
۱۲ الماس وحدتیه ۱۱ ۰ ۱۱ ۰ ۶ ۳۷ -۳۱ ۰

آمار کلی لیگ برتر بزرگسالان

بازی ۶۵
گل ۱۷۱
گل به خودی ۱
پنالتی ۵
کارت زرد اول ۳۴۲
کارت زرد دوم ۱۸
کارت قرمز ۸

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.