هفته سوم لیگ بزرگسالان استان/ سپاهان بوشهر سومین برد را جشن گرفت

شناسه خبر: 2369
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1396
هفته سوم لیگ بزرگسالان استان برگزار شد .به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از پاس خبر این بازی ها با سومین پیروزی پیاپی سپاهان بوشهر خاتمه یافت.
گزارش: مرتضی خضری
تجربه پرسپولیس دیلم از صفای دیر یک مغلوب ساخت

هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر جام اطلس خلیج فارس با انجام ۶ بازی به اتمام رسید. در دیر صفای این شهر چنگی به دل نزد و مغلوب پرسپولیس دیلم شود. پرسپولیس که با کمبود بازیکن روبروست با استفاده از تجربه در این هفته ۱ بر صفر صفا را مغلوب کرد تا یکی از نتایج خوب هفته سوم رقم بخورد.

در این دیدار دو تیم نیمه نخست را با احتیاط پشت سر گذاشتند و کمتر دروازه‌ها مورد تهدید قرار گرفت اما با آغاز نیمه دوم همکاری علوی و اسماعیلی تک گل این بازی را به همراه داشت. پاسی که احمد اسماعیلی به عبداله گلاب نیا رساند با ضربه چکشی این بازیکن وارد دروازه میزبان شد.

یکی از بهترین موقعیت‌های صفا در این دیدار ضربه پرقدرت عباس کمالی بود که تیرک دروازه پرسپولیس را لرزاند. در این دیدار علی کپتان آخرین مدافع پرسپولیس یکی از بهترین‌های این دیدار بود.

 

 

بازی پایاپای را خورموج برد

آریا خورموج هم از تیم‌های پیروز هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر جام اطلس خلیج فارس بود. این تیم که میزبانی امید گناوه را به عهده داشت در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ میهمان خود را مغلوب کرد.

آریا که از پنج بازیکن گناوه‌ای در ترکیب خود استفاده می‌کند در مقابل امید گناوه بازی پایاپای را انجام داد. امید در این دیدار با گل سعید عرب‌زاده از میزبان پیش افتاد اما این گل در دقایق پایانی نیمه نخست پاسخ گرفت. ضربه محمدرضا احمدی باعث شد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم دو تیم بازی خوبی انجام دادند که در این بین حرکات وحید باعبانی هافبک دفاعی آریا بیشتر به چشم می‌آمد. باغبانی سد حملات امید در این دیدار بود. نتیجه این بازی در دقیقه ۸۰ با ضربه علی کاظم‌پور تغییر کرد و آریا به سه امتیاز این دیدار رسید.

عباس کیانی در نیمه نخست یکی از بهترین بازیکنان امید گناوه بود و در نیمه دوم هم ابراهیم فروزش و مسلم عزیزی عملکرد خوبی داشتند.

 

 

جنگ شاهین‌ها را عامری برد

دیدار شاهین‌های لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با برتری بندر عامری به پایان رسید. مجید حیدری و شاگردانش هفته گذشته پیروزی خوبی را در بردخون تجربه کردند و در این هفته هم شاهین چغادک را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کردند تا نماینده بندر عامری در بالای جدول دیده شود.

در این دیدار شاهین بندر عامری با حمله آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. ضربه میلاد دریانورد آتش حملات عامری را کم کرد ولی میزبان، مهمان خود را تحت فشار نگه داشت و نیمه نخست با همین گل به پایان رسید. در نیمه دوم احمد حسن‌ابراهیمی برای فرار از شکست شاگردان خود را به جلو فرا خواند، حاصل این فراخوان گل امید حیدری بود. از نتیجه مساوی میهمان رضایت داشت ولی میزبان برای رسیدن به گل برتری بی‌تاب بود. بازیکنان شاهین بندر عامری به رهبری حسن ماندگاری حملات زیادی بر روی دروازه چغادک انجام دادند که خط دفاعی شاهین چغادک هوشیار عمل کرد. در میان مدافعان میهمان نقش مسعود جمال و خضر درویشی تعیین کننده بود.

میزبان فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل دوم داشت ولی این فرصت‌ها تا پایان وقت معمول نتیجه‌ نداد. با اعلام وقت اضافی میزبان به گل دوم هم رسید. شاهین عامری مزد حملات خود را با گل محمد حیدری دریافت کرد.

احمد حسن ابراهیمی سرمربی شاهین چغادک از عملکرد داور گلایه داشت.

 

 

 

فشار جام جم و لغزش دفاع وحدت دویره

دیدار دو تیم وحدت دویره و جام جم جم در ورزشگاه شهید پولادی چاهکوتاه به مساوی یک بر یک انجامید. وحدت که در هفته گذشته علی‌رغم بازی خوب شکست سنگینی را در مقابل پرسپولیس دیلم متحمل شده بود در این دیدار به دنبال سه امتیاز بود. این تیم بازی را خوب شروع کرد و چند موقعیت هم به دست آورد که بهترین موقعیت را عباس ساری از دست داد. در نیمه نخست جام جم هم فرصت گلزنی داشت که بهترین موقعیت را میثم بهامین از دست داد. در نیمه دوم وحدت برای رسیدن به گل تقلای زیادی کرد و بالاخره حمید فرد بازی خوب خود را با گل تکمیل کرد. بعد از این گل حملات جام جم شکل تازه‌ای به خود گرفت و بارها تا رسیدن به گل پیش رفتند اما در وقت‌های قانونی کاری از پیش نبردند. احمدرضا فرامرزی سرمربی جام جم که به یک امتیاز هم راضی شده بود تیم خود را در وقت‌های تلف شده به جلو راند و حاصل فشار یک‌نواخت این تیم گلی بود که علی صادق‌نژاد به ثمر رساند.

محمد بهرامی بهروزی هافک راست جام جم نقش تعیین کننده‌ای را در حملات این تیم داشت و یکی از بهترین‌های این دیدار بود.

 

سپاهان با اقتدار سیراف را برد و صدرنشینی را ادامه داد

آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر جام اطلس خلیج فارس با برتری مطلق سپاهان بوشهر همراه شد. سپاهان این فصل را پرقدرت آغاز کرد و در سومین هفته میزبان سیراف کنگان بود که این دیدار را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشت. سپاهان با این پیروزی به صدرنشینی خود ادامه داد.

در این دیدار سپاهان از همان ابتدا حکومت خود را آغاز کرد ولی اخراج جواد صداقت مدافع راست سیراف وضعیت را برای میهمان بدتر کرد. شرایط میهمان وقتی بدتر شد که ضربه آزاد مستقیم حاصل از خطای صداقت به گل هم تبدیل شد. کاظم ملک‌زاده که تبحر خاصی در ضربات آزاد مستقیم دارد این تیم را به گل تبدیل کرد. لحظاتی بعد از این گل و در حالی که همه منتظر سوت پایان نیمه نخست بودند حرکت در عمق بازیکنان سپاهان جواب داد و مهران زنده‌بادیان گل دوم میزبان را هم به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهان به گل سوم هم دست یافت. این گل را هم زنده‌بادیان به ثمر رساند. بعد از این گل سیراف برای جبران حملاتی را تدارک دید ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد و نماینده کنگان بدون امتیاز بوشهر را ترک کرد.

احسان رحیمی سرمربی سیراف در پایان این بازی گفت: ضمن اعتراف به اینکه یکی از بدترین بازی‌های خود را انجام دادیم اما نسبت به بعضی موارد اعتراض دارم و انتظار است انعکاس داده شود. تیم ما طبق برنامه اعلام شده وارد زمین شد و بازیکنان تمرینات قبل از بازی را انجام دادند. قبل از آغاز برنامه گرم کردن از داور و ناظر زمان شروع بازی را  پرسیدیم که هر دو گفتند ساعت ۱۷ بازی شروع می‌شود. وقتی ما گرم کردن بازیکنانمان به پایان رسید و از حریف خبری نشد دوباره سوال گرفتیم که ناظر گفت ساعت ۱۷ و پانزده دقیقه و همین موضوع تعادل و تمرکز تیم ما را بهم زد و بدن بازیکنان ما مجددا سرد شد. رحیمی در ادامه اظهار داشت: با شروع بازی میزبان نسبت به ‌کیفیت توپ‌ها اعتراض کرد و دو توپ برای انجام بازی در اختیار ناظر قرار گرفت که برای انجام یک بازی در سطح لیگ برتر استان بسیار کم است و چرا باید با اعتراض یک تیم توپ‌ها تغییر کند. در تمام استان اگر اورژانس و یا نیروی انتظامی نباشد بازی برگزار نمی‌شود چرا در بوشهر بدون حضور اورژانس و نیروی انتظامی بازی برگزار شد.

رحیمی در پایان بیان داشت: داوری در این بازی خیلی ضعیف بود و این چنین قضاوت‌هایی خطرناک است.

 

 

نصر همچنان بدون پیروزی

پرسپولیس نوین برازجان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر اولین سه امتیاز خود را به دست آورد. این تیم که در ورزشگاه تختی برازجان میزبان نصر سردار بردخون بود با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

این دیدار با برتری سرخپوشان برازجانی آغاز شد. شاگردان اصغر ایمان نژاد در نیمه اول به دو گل دست یافتند. ابتدا رضا اسماعیل پور میزبان را پیش انداخت و دقایقی بعد محمد بلحاجی گل دوم پرسپولیس نوین را هم به ثمر رساند. در نیمه دوم تغییرات نصر سردار بردخون باعث شد تا این تیم روند بازی را تا حدودی تغییر دهد. ورود مرتضی عبدلی‌بحری اندکی فشار را بر دروازه میهمان کاهش داد ولی در این نیمه هم پرسپولیس فرصت گل داشت. وقتی حرکت آیت کیانی در درون محوطه جریمه با خطا متوقف شد داور نقطه پنالتی را به سود پرسپولیس نشان داد که این ضربه را حسین حق جو از دست داد. این دیدار با همان دو گل نیمه نخست به پایان رسید.

در میان بازیکنان پرسپولیس عبدالخالق جوهری چهره بود. جوهری  به خط دفاعی پرسپولیس نظم خوبی داد.

نصرسردار بردخون تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر استان است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.