میشو سرمربی شاهین در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پارس :با مربی بزرگی مانند ایویچ کار کرده ام،تلاش ما برد در بازی فرداست

شناسه خبر: 23690
تاریخ انتشار: 07 آذر 1398

 

میشو کریستچوویچ سرمربی کروات و جدید شاهین شهرداری بوشهر در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا مقابل پارس جنوبی جم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

میشو کریستچوویچ در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما باید خیلی صادق باشیم و در اولین دیدار یک امتیاز مهم گرفتیم؛ بازیکنان ما در بازی با سایپا جنگیدند و تلاش کردند.

 سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه افزود: در مورد شخصیت تیمی بعد از برگشت از تهران قوانین تیمی را به بازیکنان گوشزد کردیم و گفتیم  باشگاه حرفه‌ای است و قوانین را باید رعایت کنید چون مردم از ما انتظارات دارند.

سرمربی شاهین در خصوص غایبان تیمش در دیدار فردا هم اذعان داشت: متاسفانه در دیدار مقابل پارس جنوبی جم میلاد صارمی و امیر حسین موسی زاده را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: الان زمان ناراحتی نیست و باید تلاش کنیم و به بازی فردا با پارس فکر کنیم و در ادامه بازیهای فشرده‌ای داریم که این یک مشکل بزرگ داریم چون زمان کمی داریم ولی باید از تمام داشته هایمان استفاده کنیم.

سرمربی کروات شاهین در خصوص سوال خبرنگار فارس در خصوص پتانسیل شاهین در ادامه رقابت ها هم بیان داشت: زمانی که وارد بوشهر شدم شرایط و آمار به ضرر ما بود و به بازیکنانم نشان می‌دهم که به آنها اعتماد دارم؛ نمی توانم در مورد آنها بد حرف بزنم و در مورد ویسی و کریمیان سرمبیان شابق شاهین هم هیچ نظری نخواهم داد ولی وظیفه دارم از پتانسیل بازیکنان استفاده کنم و من بهترین بازیکنان را در اختیار دارم ولی در ادامه دوست دارم بازیکنی اضافه کنیم که کیفیت خوبی داشته باشد و این کار را انجام خواهیم داد.

کریستچوویچ در خصوص سابقه مربیگیری در خارج از ایران هم اضافه کرد: در تمام دوران فوتبالی با مربیان بزرگی مثل ایوویچ کار کردم و تجربیات زیادی از آنها آموختم و خیلی خوشحالم هستم که در مورد تاکتیک‌های فوتبالی حرف میزنم که اینها را از ایوویچ یاد گرفتم که یک دیدگاه بزرگ در فوتبال ارائه کرد و مربیان بزرگی مثل وینگر و مورینیو پیش ایشان می آمدند که یاد بگیرند.

وی در ادامه افزود: می توانم بگویم که ایویچ بازیکنان را در بهترین پست قرار می‌داد تا در زمین جابجا شوند و زمانی که به تفکر خود بر می‌گردم و خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم و خوشحالم در کنار یک مربی بزرگ بودم.

کریستچوویچ در خصوص تجربه مربیگری خود و گرفتن تیمی مثل شاهین هم اضافه کرد: قبل از آمدن به رفسنجان هیچ سابقه‌ای در لیگ‌های پایین نداشتم که وینگو بگوویچ به من زنگ زد و گفت بیا اینجا و این مشکل بزرگی برای شخص من نبود.

وی ادامه داد: مربیان بزرگ نمی‌توانند آمار فعلی شاهین را قبول کنند و من هم کار سختی دارم و زمان کافی هم ندارم ولی به کارهای سخت عادت دارم و اگر تلاش خود را در تمرینات و بازی انجام بدهیم خدا به ما نگاه خواهد کرد و کمک خواهد کرد نتایج خوبی بگیریم و با بررسی تیمها قطعا تلاشمان را خواهیم کرد.

وی بیان داشت:  من جادو گر نیستم و هیچ قولی به هواداران بوشهری ندادم و از بازیکنان توقع دارم عکس العمل خوبی نشان دهند و هواداران ما را مثل بازیهای قبل حمایت کنند و کادر و مدیریت هم کار خود را انجام دهند.

سرمربی کروات شاهین در خصوص شناخت خود از تیم پارس جنوبی جم هم گفت: قطعا زمانی که اومدم شرایط سختی بود و کارهای بزرگی به لحاظ روانشناسی باید انجام دهیم و بازیکنان احساس کنند ما کنار آنها هستیم و بازیکنان نیز تلاش خوبی انجام دادند.پارس جم تیم خوبی است و مقابل تراکتور و استقلال خوب کار کردند و تیم سختی است، گرچه گلی زیادی نزدند ولی سخت هم گل می خورند اما تلاش خواهیم کرد که فردا بازی را ببریم.منبع:فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.