اختصاصی / همه حاشیه های یک دربی از جنس بوشهری!

شناسه خبر: 23698
تاریخ انتشار: 08 آذر 1398

دیدار دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم لیگ برتر برای فوتبال بوشهر تاریخ ساز شد تا اولین دربی لیگ برتری بنام استان ثبت شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی حاشیه های جالبی داشت که خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر آنها را به نگارش درآورده است.

 

در آغاز دربی بوشهر، بازیکنان گرجستانی دو تیم شاهین و پارس جنوبی با یکدیگر خوش و بش گرمی کردند.

 

استقبال از دربی بوشهری های لیگ برتر به دل ننشست،شاید به زحمت حدود دو هزار نفر به ورزشگاه امده بودند.تعدادی از هواداران پارس از شهر جم هم با پوشیدن لباس زرد تیم محبوبشان به ورزشگاه امده بودند.

 

محمد نوری کاپیتان جمی ها پس از اینکه گل تساوی را وارد دروازه شاهین کرد به سمت تماشاگران شاهین رفت و عدد پنج را به آنها نشان دادند که یعنی تیم شما ۵ گل از تیم پرسپولیس خورده‌اید،رفتار نوری اعتراض شدیدی را از سوی هوادارن شاهین در پی داشت. آنها تا پایان بازی نوری را مورد اعتراض قرار دادند.برخی اعتقاد داشتند کاپیتان سابق پرسپولیس پنجمین گل این فصلش را جشن گرفته و ربطی به باخت سنگین بوشهری ها به پرسپولی ندارد!

 

شاهین بهرام نژاد گزارشگر سرشناس بوشهری این بازی را گزارش کرد تا اولین دربی با صدای او ثبت شود.

 

تنها بازیکن بومی استان بوشهر که ترکیب یازده نفره پارس حضور داشت ،میتن کریم زاده بود که سابقه حضور در شاهین را در کارنامه دارد.

 

هواداران شاهین روی صحنه پنالتی تیم پارس به شدت اعتراض داشتند،آنها اعتقاد داشتند توپ در موقعیت آفساید به کریم زاده رسیده از طرفی نوری هنگام پنالتی که ضربه را زده،توپ با هر دو پای {به دلیل از دست دادن تعادلش}  این بازیکن برخورد کرده و باید داور مسابقه دستور تکرار را میداده است!

 

در نیمه اول بازیکنان شاهین گلهایی را خراب میکردند که داد حاضران روی سکو به آسمان رفت!

 

مصطفی احمدی وینگر شاهین در دقیقه ۶۱ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تیم میزبان بیش از ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند.نام احمدی به عنوان اولین اخطاری و اخراجی تاریخ دربی لیگ برتری بوشهری ها ثبت شد.

 

مالکی مهاجم خوزستانی شاهین هم تاریخ ساز شد و زننده اولین گل دربی لقب گرفت.مالکی تا کنون چهار گل برای شاهین شهرداری به ثمر رسانده است.

 

میشو سرمربی کروات شاهین در آخرین ثانیه بازی وقتی بهترین فرصت برد تیمش با ضربه سر سالاری به بیرون رفت از شدت عصبانیت روی نیمکت نشست و تا دقایقی با خود حرف می زد!

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.