گزارش روز:وضعیت بغرنج در پارس جنوبی جم ! استعفای نصرتی،ترک اردو توسط برخی بازیکنان و بازی مقابل شهرداری آستارا که روی هواست!

شناسه خبر: 32848
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1400

وضعیت تیم نفتی استان بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول به شکل عجیبی پیچیده شده و مشخص نیست پارس جنوبی جم در بازی چهارشنبه شنبه مقابل شهرداری آستارا به میدان خواهد رفت یا خیر!

در این میان مشخص نیست مدیر عامل جدید {با توجه به مصاحبه های نصرتی مبنی بر جدایی از تیم و ترک شهر جم از سوی بازیکنان} آیا توانایی اداره تیم را در شرایط فعلی دارد یا خیر…در این میان رسانه هواداری پارس جنوبی جم دو مصاحبه را منتشر کرده است که نشان میدهد چقدر وضعیت در تیم پرطرفدار شهر جم بغرنج است!

در ادامه بخوانید:

سرپرست پارس جم: سفر به آستارا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش اف سی پارس جم ؛ سید عظیم حسینی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با رسانه هواداری پارس جنوبی اظهار داشت: بعد از استعفای نصرتی سرمربی تیم ، بازیکنان غیر بومی دیروز و امروز جم را ترک کردند و روز گذشته از انجام تمرین خودداری کردند. حرف آنها این است که تا پولی دریافت نکنند تمرین و بازی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: با این حال ، سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش برای تنظیم برنامه سفر برای بازی با شهرداری آستارا به عسلویه رفتم که قرار شد از عسلویه به تهران و از آنجا به اردبیل پرواز کنیم . از این شهر نیز با اتوبوس راهی آستارا شویم. ما باید طبق برنامه روز دوشنبه(فردا) به تهران می رفتیم و یک جلسه تمرین انجام میدادیم سپس ظهر سه شنبه عازم اردبیل و بعد آستارا میشدیم. درخواست مکتوب آن در امور ورزش منطقه ویژه است و نامه نگاری با افراد مربوطه انجام داده ام.

حسینی بیان داشت: متاسفانه بعد از استعفای آقای نصرتی ، بازیکنان دل زده شده اند و پولی نگرفته اند. همه جم را ترک کردند. برنامه جدید این شد که با بچه هایی که در جم هستند با حداقل نفرات ممکن طبق دستور منطقه ویژه صبح فردا به تهران پرواز کنیم اما اکنون از سوی امور مسافرت منطقه ویژه اعلام کرده اند که به علت عدم ظرفیت قادر به تهیه بلیط پرواز تهران – اردبیل نیستیم و فقط امکان گرفتن پرواز اردبیل – تهران را داریم و تیم باید با اتوبوس به آستارا برود. این اتفاق در حالی صورت گرفته که من سه شنبه هفته گذشته برنامه سفر را به آنها گفته بودم. اگر بخواهیم با اتوبوس سفر کنیم با استراحت و صرف وعده های غذایی حدود ۱۲ ساعت در راه هستیم. نتیجه این میشود که باید زودتر از موعد حرکت کنیم.

سرپرست پارس جنوبی تصریح کرد: طبق برنامه ای که با منطقه ویژه صحبت کرده ایم قرار شد مطالبات بازیکنان تا فردا واریز بشود اما لحظاتی قبل گفتند که احتمال پرداختی تا فردا ۵۰ – ۵۰ هست. بنابراین با اعتصابی که صورت گرفته و قطعی نبودن واریز پول ، برنامه سفر برای بازی با شهرداری آستارا روی هواست . بازیکنان هم دیگر به حرف کسی گوش نمیدهند و میگویند باشگاه قول های زیادی داده و عمل نکرده است . یک بار عمل کند تا ما بیاییم.

وی در ادامه گفت: حتی اتوبوسی که برای رساندن بازیکنان به فرودگاه قرار شده ساعت ۱۱ امروز جم باشد ، با یک ساعت و نیم تاخیر وارد جم شد تا بازیکنان هم با ناراحتی شدید تاکسی گرفته و راهی فرودگاه شوند.

سید عظیم حسینی در پایان اذعان داشت: پول در منطقه ویژه است اما آقای رفیعی در بخش مالی منطقه ویژه امروز و فردا میکند و بهانه می آورد. با این اوصاف سفر تیم پارس جنوبی برای بازی با شهرداری آستارا در هاله ای از ابهام قرار دارد. تیمی که نتایج مطلوبی گرفته و احتمال صعود مجدد به لیگ برتر را دارد چوب لای چرخش می گذارند و مانع از حرکت رو به جلو این تیم میشوند.

 

 

واکنش رئیس سندرسی منطقه ویژه به مصاحبه سرپرست تیم پارس جنوبی جم

 

به گزارش اف سی پارس جم ؛ مجید رستگار رئیس سندرسی سازمان منطقه ویژه طی گفت و گویی با رسانه ی هواداری پارس جنوبی در واکنش به صحبت های سرپرست تیم پارس جنوبی جم بیان داشتند : ساعت ۱۱ روز گذشته مجوز برداشت ۴ میلیارد برای پرداخت مطالبات اعضای تیم پارس جنوبی جم از وزارت نفت به امور مالی سازمان منطقه ویژه رسید. موضوع را سریعا به سید احسان موسوی در امور ورزش اطلاع دادیم و ایشان صورتحساب پرداخت بخشی از قرارداد نفرات تیم در اختیار امور مالی قرار دادندکه مورد بررسی قرار گرفت و ایرادات به اطلاع باشگاه رسانده شده است.

وی ادامه داد: بررسی سند حسابرسی به مدت ۴۸ ساعت طول میکشد و پرداختی به اعضای باشگاه ، ۵۴ نفر است با کمک سید احسان موسوی توانستیم کمتر از مدت زمان عادی ، صورت حساب باشگاه را بررسی کنیم.

رستگار بیان کرد: در این بین ، تغییرات مدیریتی و حضور مهندس اسدی بعنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه باعث تغییر نمونه امضا در حسابرسی مالی و بانک مرکزی شده که مستلزم بارگذاری مصوبه مجمع و اسناد مربوط به حکم مدیرعامل جدید این سازمان در اتوماسیون بانک مرکزی است. این اقدامات یک هفته زمان می برد و تا وقتی که امضای مهندس اسدی در بانک مرکزی تایید نشود نه تنها مطالبات اعضای تیم بلکه هیچگونه پرداختی درون سازمانی نیز صورت نمی پذیرد.

رئیس سندرسی سازمان منطقه ویژه در پایان اظهار داشت: هواداران پارس جنوبی جم اطمینان خاطر داشته باشند که یک ذره کوتاهی از سوی امور مالی سازمان منطقه ویژه و به طور کل مجموعه ی این سازمان در خصوص پرداخت مطالبات تیم انجام نشده و بعد از تایید شدن نمونه امضای مهندس اسدی توسط بانک مرکزی ، اقدامات واریز پول در کمترین زمان ممکن و بدون منع قانونی نهایی میشود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.