وضعیت قرمز در جم/ کمالوند دیگر باز نمی گردد؟!آقایان مدیر در پارس جنوبی این چه وضع تیمداری است؟

شناسه خبر: 24090
تاریخ انتشار: 24 آذر 1398

یکی از نمایندگان استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران تیم پارس جنوبی جم است  که این هفته ها به اندازه کافی حاشیه،مشکلات و مصاحبه های عجیب و غریب دارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر کمالوند سرمربی این تیم در همه مصاحبه های چند هفته اخیر مرتب از جدایی حرف زده و بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان تاکید کرد دیگر مربی تیم جمی نیست! در این حال و احوال اعتراضات هواداران تیم پارس جنوبی جم بیشتر شد و هنوز مشخص نیست مدیر عامل کیست و بازیکنان با چه کسی طرف هستند.

به دلیل اینکه سرپرست باشگاه پارس جنوبی حق امضا ندارد هنوز تصمیمی در خصوص استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم اتخاذ نشده است.

روز گذشته و در پایان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی به وعده‌ای که داده بود عمل کرد و به دلیل مشکلات فراوان از سرمربیگری پارس جنوبی جم استعفا کرد. کمالوند بعد از این بازی گفت که حتی اگر با استعفای او موافقت نشود هم دیگر به این تیم باز نمی‌گردد.

از طرف دیگر مراد مرادی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی حق امضا ندارد و هنوز نام رضائیان مدیرعامل پیشین این باشگاه اعتبار دارد. به دلیل همین مسئله کسی در این باشگاه نیست که با استعفای کمالوند موافقت یا مخالفت کند. از طرف دیگر با وجود وعده‌های مطرح‌شده هنوز هیچ پولی به بازیکنان و مربیان این تیم داده نشده تا مشکلات مالی پارس جنوبی همچنان ادامه داشته باشد.

از طرف دیگر مراد مرادی به بازیکنان این تیم اعلام کرده که تا روز سه‌شنبه تلاش می‌کند سرمربی جدید برای این تیم جذب کند، اما مشخص نیست او به دلیل نداشتن حق امضا چطور می‌خواهد قرارداد مربی جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به امضا برساند.

از طرف دیگر کمالوند از دستیارانش خواسته تا در جمع حضور داشته باشند و این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی با پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده کنند.

 

کمالوند در برنامه شبهای فوتبالی:را برگشتی وجود ندارد!

فراز کمالوند بعد از دیدار روز گذشته پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر از سمتش در این تیم استعفا کرد. او در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی در این خصوص گفت: این داستان به امروز برنمی گردد. اگر حضور ذهن داشته باشید من دو هفته پیش گفتم که بعد از پایان نیم فصل و دیدار با نفت مسجدسلیمان جدا می شوم. ۱۵ روز پیش هم این موضوع را به باشگاه اعلام کردم که به فکر دوست دیگری باشند تا بعد از نیم فصل امور فنی را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: بحث ما این نیست که مشکلات فنی نداریم اما شما نگاه کنید باخت های مقابل چه تیم هایی بوده است. به تراکتور، شهرخودرو، استقلال و پرسپولیس. همه را هم در خانه حریفان باختیم. الان اما صرف نظر از مسائل فنی موضوعاتی را در تیم پارس جنوبی دیدم که طی ۲۲ سال مربیگری ام ندیدم.

سرمربی مستعفی پارس جنوبی با اشاره به مشکلات باشگاه تاکید کرد: این باشگاه اول از هر چیز مدیرعامل ندارد؛ دوست عزیزمان آقای مرادی رتق و فتق امور را انجام می دهد اما حق امضا ندارد! این باشگاه هیات مدیره ندارد. باشگاه دفتر ندارد، یعنی یک اتاق دو در دو هم موجود نیست که بنشینیم و در آنجا جلسه بگذاریم. حساب مالی باشگاه مسدود است و نزدیک به دو سه میلیارد پول برای بازکردن آن لازم است. پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته شده است! با این حال من نمی خواهم مسائل را باز کنم؛ صحیح نیست خیلی از مسائل را بگویم و برخی چیزها در دلم می ماند.

کمالوند ضمن تشکر از اعضای تیم پارس جنوبی بیان کرد: باید بگویم تیم پارس جنوبی بچه های بسیار خوبی دارد. نهایت تشکر را از بازیکنانم می کنم که با فداکاری تا این لحظه ایستادند. از همه اعضای کادرفنی و بازیکنان هم خواستم نسبت به تعهدی که دارند تا آخرین لحظه عمل کنند. انشاالله این دو بازی تا نیم فصل هم بگذرد تا باشگاه فکر اساسی به حال تیم انجام دهد.

وی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: خدا نکند این اتفاق بیفتد اما با وضعیتی که من در پارس جنوبی می بینم این تیم سرنوشتی شبیه به نفت تهران پیدا خواهد کرد. شهرستان جم مردمانی بسیار خوب و خونگرم و میهمان نواز دارد که هرچه از خوبی آنها بگویم کم است اما در این شرایط واقعا کاری از دست کسی برنمی آید.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه با استعفای او موافقت نکند حاضر به برگشت هست یا نه، بیان کرد: شانسی برای برگشتنم وجود ندارد. ببینید تصمیم من که خلق الساعه اتفاق نیفتاده است. قبل از بازی می دانستند که من می خواهم بروم. تصمیمی نیست که با نشست و حرف زدن بشود آن را حل کرد. شاید هم شرایط روحی من با این وضعیت سازگار نیست و یک تفکر جدید بیاید و با مشکلات کنار بیاید. به همین خاطر شانس دوباره ای برای همکاری مجدد وجود ندارد.

وی در پایان افزود: از همه دوستانی که کمک کردند، از هواداران خوبمان، از مجموعه سرپرستی واجرایی، بازیکنان و کادرفنی تشکر می کنم وبرای تیم پارس جنوبی آرزوی موفقیت دارم. خداراشکر همین حالا ما در شرایط بحرانی نیستیم. چند تیم پایین تر از ما قرار دارند. ما در خانه مان نباختیم و یک بازی عقب افتاده هم با پیکان در جم داریم. این را هم بگویم که مشکل پارس جنوبی مربی و بازیکن نیست. هر کسی بیاید شرایط به همینگونه است. فقط با حل شدن مشکلات می توان به آینده این تیم امیدوار بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.