نوازی به دنبال با تجربه ها برای نجات ایرانجوان

شناسه خبر: 12753
تاریخ انتشار: 06 مهر 1397

محمد نوازی این روزها با جدیت هر چه تمام تر تمرینات ایرانجوان را دنبال میکند تا شناخت بیشتری از بازیکنان تیمش پیدا کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مربی جدید ایرانجوانی ها در پی اضافه کردن بازیکنان با تجربه ایست تا بتواند کنار این جوانان مستعد وضعیت ایرانجوان خیلی زود تغیر دهد.خبر می رسد حسن آتشی بازیکن سابق تیمهای ایرانجوان و شاهین که حتی مدتی در فوتبال ساحلی هم مشغول بود این روزها در تمرینات حضور فعالی دارد و شاید نظر نوازی را جلب کند.

 

از طرف گفته می شود محسن وفایی مهاجم همدانی فصل گذشته شاهین شهرداری نیز در تمرینات این هفته ایرانجوان حضور پیدا کرده و شاید او هم اضافه شود،این در حالی است که سرمربی ایرانجوان فردی بنام محسین نیک سیرت را به عنوان دستیار با خود آورده تا در امور فنی فراغ بال بیشتری داشته باشد.در کنار این بازیکنان شاید چند بازیکن جوان شاهین شهرداری که در لیست ۱۸ نفره این تیم هم جایی ندارند هم راهی ایرانجوان شوند و به نظر میرسد با توجه رابطه مطلوب کاپیتانهای سابق استقلال {فکری و نوازی}باید منتظر این اتفاق هم بود!

 

همه این ها به کنار اما مهمترین مشکل فعلی ایرانجوانی ها همان بحث خیلی جدی کمیته تعیین وضعیت است که شوخی بردار هم نیست! راضی کردن چند طلبکار که اصلا کوتاه بیا هم نیستند و ایرانجوانی ها چشم انتظار چک ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری و شورای شهر هستند که هنوز بدستشان نرسیده و این در حالی است که عباس حاجی زاده هفته گذشته در شورای شهر دیده شده تا بتواند برای گرفتن این چک راهگشا ،اقدامات سریعتری انجام شود!

 

گرفتن رضایت کمیته تعیین وضعیت در این وضعیت بحرانی،یعنی بازی کردن چند مهره خوبی که هفته اول نشان دادند خرمزی هم بی دلیل برای گرفتن آنها اقدام نکرده و می توانند ایرانجوان را تقویت کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.