هفته ۲۸ لیگ دسته اول / پارس جنوبی جم ۰ چادرملو اردکان ۱ / سومین شکست پیاپی برای پارس

شناسه خبر: 38946
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1402

 

هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته اول با شکستی دیگر برای پارس جنوبی جم همراه شد.

پارس جنوبی که بر خلاف چادر ملو از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فاصله گرفته است، تلاش می‌کرد دست پر میدان را ترک کند اما در نهایت این تیم چادر ملو بود که با گل دقیقه ۱۸ حسام صفی زاده به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد و شمار امتیازات خود را به عدد ۴۲ رساند. این تعداد امتیاز بدین معنی است که تیم چادر ملو به عنوان تیم دوم شانس صعود به لیگ برتر دارد.

البته پارس جنوبی بعد از اینکه گل خورد، تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما تلاش‌های شاگردان سعید اخباری منجر به بسته ماندن دروازه تیم چادر ملو شد و در نهایت این تیم میهمان بود که دست پر میدان را ترک کرد. برد چادر ملو در مصاف با پارس جنوبی به سبب اینکه بازی در خانه میهمان بود، شگفتی تلقی نمی‌شود به این خاطر که این تیم نو پا در لیگ یک دور برگشت به یک تیم متفاوت تبدیل شده است و اگر در دور رفت هم این گونه بازی می‌کرد و این گونه نتیجه می‌گرفت، اکنون شانس بیشتری برای صعود داشت. هر چند این تیم در اولین فصل حضور در لیگ یک برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشت. این تیم در صعود به لیگ برتر یک شگفتی بزرگ را رقم خواهد زد.

پارس جنوبی که حریف استقلال در مرحله جدید جام حذفی است، این فرصت را دارد در هفته آتی به وضعیت خود سر و سامان بدهد تا با روحیه خوب چشم انتظار دیدار با آبی‌های پایتخت نشین باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.