نصرتی و یک گلایه منطقی:نمیدانم صاحب این تیم کیست!منطقه ویژه با تامین ۴۰درصد بودجه کشور برای تیمش پول ندارد!

شناسه خبر: 32818
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1400

سرمربی تیم فوتبال پارس حنوبی جم گفت: منطقه ویژه پارس ۴۰ درصد بودجه کشور را تامین می کند اما ۴-۳ میلیارد پول برای تیم وجود ندارد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اعلام استعفا از سرمربیگری تیم پارس جنوبی‌جم پس از پیروزی مقابل مس کرمان مدعی، اظهار داشت:‌ خودم از این موضوع ناراحت شدم چون شیرینی برد و زحمات بچه‌ها کمرنگ شد اما به هر حال کاسه صبر هرکسی یک جایی سر ریز می‌شود. ما ماه‌ها است که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم اما کو گوش شنوا؟‌

وی تصریح کرد:‌حدود یک ماه پیش به وزارت نفت رفتم و با معاونت منابع انسانی این وزارت و دوستان‌شان صحبت کردم. قول‌هایی دادند و بارقه‌های امید روشن شد. همین را به تیم هم منتقل کردم که پس از آن مدیریت جدید آمد اما اتفاقی نیفتاده است. ما در هفته‌های هفته اخیر با تیم‌های مدعی که در جدول بالاتر از خودمان هستند بازی کردیم و امتیازات خیلی خوبی گرفتیم. مس کرمان و فجر سپاسی را بردیم. با هوادار چون محروم بودیم در زمین بی‌طرف بازی کردیم و بردیم. با استقلال خوزستان در خانه خودش مساوی کردیم در حالیکه می‌توانستیم در این بازی برنده هم باشیم. در بازی با شاهین بوشهر هم برنده بودیم اما با یک پنالتی که کارشناسان گفتند پنالتی نبوده، بازی در دقایق آخر مساوی شد.

نصرتی گفت: روندمان کاملاً‌ صعودی بود اما مسائل پیش پا افتاده مانند نبود کاور تیم را اذیت می‌کند. در گرمای ۴۸ درجه لباس دوم نداشتیم که بازیکنان در نیمه دوم به تن کنند و مجبور بودند لباس‌هایشان را بچلانند و آب آن را خارج کنند! دیروز یک اتوبوس نداشتیم که بچه‌ها را جابه‌جا کند.

سرمربی پارس جنوبی‌جم با اشاره به مشکلات مالی این تیم عنوان کرد:‌ این بازیکنان سه ماه دریافتی نداشتند، آن هم با قراردادهایی که بسیار پایین‌تر از سایر تیم‌ها است. همین علی فاتح که دیشب گلزنی کرد قراردادش ۱۵۰ میلیون تومان است اما مهاجم حریف‌مان یک میلیارد و ۲۰۰ قرارداد دارد. اصلاً قابل قیاس نیست و من به صورت بازیکنانم نمی‌توانم نگاه کنم. اعضای تیم در نهایت ۳۰ تا ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند بدون اینکه حتی یک ریال پاداش بگیرند.

نصرتی در خصوص حضور مدیریت جدید در باشگاه پارس‌‌جنوبی اظهار داشت:‌ من اصلا نمی‌دانم صاحب باشگاه پارس‌جنوبی چه کسی است. این منطقه ۴۰ درصد بودجه کشور را می‌دهد اما ۴-۳ میلیارد تومان نیست که بخواهند به تیم بدهند. با این مبلغ می‌توان تمام هزینه‌های تیم را تامین کرد. شرایط روز به روز بدتر می‌شود. بازیکنان را به خواهش و تمنا برای این بازی نگه داشتیم. اگر برگردم چطور به صورت این بازیکنان نگاه کنم؟ اصلا شاید بازیکنان بر نگردند. تصمیمم برای جدایی و استعفا جدی است.

وی افزود: شهردار بوشهر، از بوشهر به رشت رفت تا با بازیکنان شاهین قبل از بازی با چوکا صحبت کند. قبل و بعد از بازی برایشان صحبت کرد. به آن‌ها روحیه داد، بازیکنان را از زیر قرآن رد کرد و در کنارشان بود. مسئول و مدیر باید این طور پیگیر کار تیم باشد. الان ما شانس بیشتری نسبت به رقیبان‌مان داریم چون بازی‌های سخت‌مان را با مدعیان انجام دادیم و روی کاغذ بازی‌هایمان راحت‌تر است اما اینجا هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هیچ توجه و گوش شنوایی نیست.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.