گزارش روز:نیم فصل شد، ایرانجوان دغدغه دارد!تیمی مدعی صعود که باز هم تنهاست

شناسه خبر: 24268
تاریخ انتشار: 30 آذر 1398

تعطیلات نیم فصل لیگ دسته دوم فرا رسیده و تیمها مشغول استراحت و البته تقویت جهت حضور در نیم فصل دوم رقابتها هستند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان بوشهر  نماینده استان در گروه دوم این رقابتها با بیست امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.مهدی قنبری و شاگردانش در حالی بهترین خط حمله گروه را به خود اختصاص داده اند که از همان ابتدای فصل در قواره های یک مدعی صعود استارت زدند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که نصرالله باستین دوست صمیمی مهدی قنبری بواسطه رفاقتی که با یکدیگر داشتند بار اصلی امورات مالی تیم را بر دوش کشید ،انهم در شرایطی که در روزگار فعلی افرادی که در فوتبال حضور پیدا میکنند دلایل مهمی از جمله شهرت و مصاحبه های رنگارنگ ترتیتب می دهند تا دیده شوند اما باستین بر خلاف خیلی ها اینگونه نکرد و خیلی بی سر صدا کنار ایرانجوان و البته دوست صمیمی اش مهدی قنبری قرار گرفت تا نشان دهد در بوشهر هم افرادی هستند که دلشان به حال ورزش می سوزد و دنیای رفاقت را اینگونه معنا می کنند.

 

ایرانجوان با صدر جدول تنها چهار امتیاز فاصله دارد و بازی برگشت آنها با چوکای تالش صدرنشین هم در بوشهر برگزار میگردد و این شانس تیم بوشهری است که می تواند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند اما تیم قدیمی شهر بوشهر این روزها و به عبارتی بهتر هفته های گذشته دغدغه های مهمتری دارد از جمله ساپورت شدن در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دو که هنوز اتفاق مهمی برای این تیم رخ نداده است!

 

کادر فنی یک نیم فصل گذشته و تا کنون ریالی نگرفته اند ،بازیکنان برای نیم فصل بخشی از پولشان را می خواهند اما مصوبه شورا در شهرداری و در گروی امضایی گیر کرده و احتمالا پای لجبازی در میان باشد!

از طرفی هنوز هیچ کس نمی داند نقش مدیر عامل این تیم علی وزیری دقیقا چیست و او تا کنون و در نیم فصل اول چه هزینه هایی انجام داده؟هیات مدیره در این میان چه تدابیری اندیشیده و آیا کار خاصی صورت گرفته یا مانند گذشته چشم امید به دیگر دوستان دارند.

 

ایرانجوان که با در اختیار داشتن بهترین زمینهای  تجاری در دو گوشه شهر بوشهر ،هیچ بهره ای از آنها نمی برد و مشخص نیست کی و چه زمانی این زمینهای با ارزش می توانند برای ادامه زندگی این باشگاه هفتاد ساله ،چشم روشنی باشند؟!

بدون تعارف ایرانجوان در روزهای سختی بسر میبرد و مشخص نیست اگر ابتدای فصل یک انسان بدون هیچ ادا و اصول رسانه ای کنار این تیم قرار نداشت چه حال و روزی برای تیم بوشهری رقم می خورد!

 

با این حال تیم بوشهری در لیگ دو یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ دسته اول است اما حال و روز خوشی ندارد و مشکلات مالی برای بازیکنان و کادر فنی دردسر شاز شده و اگر اکنون فکری به حال آنها نشود باز هم مانند سه چهار سال اخیر همان اتفاقات تلخ تکرار خواهد شد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.