اظهار نظر عجیب مرادی سرپرست موقت باشگاه پارس جنوبی جم:با چند نفر از مربیان نامدار صحبت کردیم. اما آن‌ها حاضر به قبول هدایت تیم نیستند!

شناسه خبر: 24282
تاریخ انتشار: 01 دی 1398

 

مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم درخصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: ما در نهایتِ بدشانسی قرار داریم. در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس دقایق پایانی بازی گل خوردیم و این‌ها نشان می‌دهد که مشکل فنی نداریم. قطعا بعد از بازی با پیکان یک سرمربی در شأن باشگاه پارس جنوبی انتخاب می‌کنیم.

 

 

پرداختی بازیکنان را به  ۵۰ درصد می‌رسانیم

مرادی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فردا یا دوشنبه درصدی از مبالغ بازیکنان را واریز می‌کنیم تا پرداختی‌ها را به ۵۰ درصد برسانیم و مشکلی از بابت فسخ قرارداد بازیکنان نداشته باشیم.

هنوز حساب باشگاه مسدود است

او ادامه داد: تنها مشکل ما مسدود بودن حساب باشگاه است. هیچ پولی به حساب باشگاه واریز نمی‌شود. در حال رایزنی هستیم تا دوستانی که قصد کمک کردن دارند، از طریق دیگری پول را برسانند. ما اولین تیم در لیگ برتر هستیم که پرداختی‌های مان را به ۵۰   درصد می‌رسانیم.

 

برخی از مربیان حاضر به قبول هدایت پارس جنوبی نیستند

مرادی درمورد مخالفت هواداران جمی از حضور رحمان رضایی روی نیمکت تیم پارس‌جنوبی بیان کرد: با چند نفر از مربیان نامدار صحبت کردیم. اما آن‌ها حاضر به قبول هدایت تیم نیستند. البته با چند گزینه دیگر نیز در حال مذاکره هستیم تا بالاخره یک نفر را به تیم بیاوریم.

 

با نظر مربی جدید، بازیکن جذب می‌کنیم

او درخصوص مذاکره با علیرضا منصوریان سرمربی مستعفی ذوب آهن گفت: من با او قصد مذاکره داشتم، اما او جوابگوی ما نبوده است. حالا به دنبال گزینه‌ای هستیم تا تیم را در جدول بالاتر بیاورد. تلاش می‌کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم را باز کنیم و بازیکنان مد نظرمان را به جم بیاوریم. تا ۱۰ روز دیگر زمان داریم بدهی‌های مان را پرداخت کنیم و پنجره نقل و انتقالاتی پارس جنوبی را باز کنیم. ابتدا باید مربی تیم را انتخاب کنیم و سپس با هماهنگی مربی اقدام به جذب بازیکن کنیم. هواداران ترس و دلهره نداشته باشند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.