اختصاصی :حاشیه نگاری مجمع هیات فوتبال استان،از خنده های مخالفان تا اخمهای موافقان!

شناسه خبر: 24411
تاریخ انتشار: 04 دی 1398

بعد از ماهها انتظار بالاخره انتخابات مجمع هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد و امیر حسین محتشم به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر جانشین محمد نجفی گردید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر چهارشنبه و در حالی که انتظار می رفت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بوشهر حضور پیدا کند اما به دلیل بیماری در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد تا بهاروند دبیر فدراسیون فوتبال راهی بوشهر شود .

 

حاشیه نگاری خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر را از این مراسم مشاهده بفرمایید.

 

از ساعت نه صبح همه عوامل اداره ورزش و هیات فوتبال در سالن اجتماعات حضور داشتند و مراسم با ده دقیقه تاخیر آغاز شد که محمد نجفی رئیس هیات فوتبال آخرین فردی بود که وارد سالن شد و سپس با کلام قران و اجرای ارشادی رسما مجمع استارت زده شد!

 

هر سه کاندید مرد در کنار هم حضور داشتند و خوش و بش های کازرونی با روحیه بالا در نوع خود جالب بود!

 

در آخرین لحظه ها خانم هاشمی که همسر ارشادی دبیر هیات فوتبال هم هست به نفع سید علی رضا کازرونی کنار رفت تا رقابت میان سه نفر آغاز شود.

 

در تایمی که بهروزیان مشغول سخنرانی بود ،پچ پچ های اخر سالن او را عصبانی کرد و مرد اول ورزش استان از این موضوع گلایه کرد که سکوت رعایت شود.

 

نجفی در آخرین سخنرانی اش تحت عنوان ریاست هیات فوتبال استان بوشهر دقایق کوتاهی صحبت کرد و گفت برخی بی شرفی کردند،برخی جفا کردند و من آنها را به خدا و امام حسین واگذار میکنم.

 

برای قسمت رای گیری سه ناظر انتخاب شد که یکی از کاندیدا گفت از بزرگان سالن انتخاب کنید که طالقانی به او تذکر داد کاندیدا نباید در این موارد دخالتی داشته باشند.

 

کازرونی یکی از کاندیدای هیات فوتبال که برخی او را مرد مورد اعتماد نجفی در انتخابات می دانستند هنگام سخنرانی و تشریح برنامه هایش به شوخی رو به طالقانی رئیس خوزستانی گفت :شاید اولین ورزشگاه ایران در مسجد سلیمان خوزستان احداث شده باشد اما اولین بازی رسمی فوتبال در موقوفه کازرونی و در بوشهر برگزار شده است.

 

نماینده وزارت ورزش و رئیس حراست اداره ورزش بوشهر چند بار به بیرون از سالن رفتند و برگشتند ،نجفی هم یک بار تلفن به دست از سالن خارج شد و سپس برگشت.

 

علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان بوشهر نامه بدست برای رایزنی امور باشگاهش با بهاروند در حال مذاکره بود!

 

وقتی که رای شانزدهم محتشم توسط رئیس هیات فوتبال تنگستان اعلام شد ،یک نفر آخر سالن با صدای بلند گفت خلاص!

 

کازرونی یکی از کاندیدا که در تمام مراسم خوش روحیه با همه دیده بوسی داشت ،به سمت مدیر عاملان شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم رفت و رو به عکاسان گفت می خواهم با اینها  که به من رای نداده اند هم عکس یادگاری بگیرم .وی بعد از این کار بوسه ای بر پیشانی رضاییان مدیر ورزش پارس جنوبی زد و رفت.

 

قسمت کوچکی بیرون سالن شبیه میکزون  برای مصاحبه خبرنگاران آماده شده بود.شلوغی و سر وصدای زیاد باعث شد تا چند بار خبرنگاران از مسئولان بخواهند تا این جایگاه کوچک را خلوت کنند تا مصاحبه ها به سرعت انجام بگیرد.

 

سید یونس موسوی یکی از کاندیدای مجمع روز چهارشنبه بلافاصله بعد از پایان رای گیری سالن را ترک کرد و حتی برخی شاهدان عنوان داشتند وی در حال ترک ورزشگاه شهید بهشتی به شدت از بدقولی ها گلایه داشته است.

 

در محوطه میان زمین  یک  و دو ورزشگاه شهید بهشتی بازار حرفهای درگوشی داغ داغ بود.از چهره ها به راحتی می شد فهمید که کدام افراد ناراحت هستند و کدام افراد خوشحال که در نوع خود جالب توجه بود!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.