یادداشت/ با این تیم مانند بچه سرراهی برخورد نکنید،پارس جنوبی امید مردم جم

شناسه خبر: 24477
تاریخ انتشار: 06 دی 1398

از زمان صعود تاریخی پارس جنوبی جم به لیگ برتر که با سرمربی گری مهدی تارتار همراه شد ،شور و هیجان خاصی در شهر جم و استان بوشهر برپا شد .

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که چند روزی است فراز کمالوند سرمربی پارسی ها عطای کار را به لقایش بخشید و مرتب در رسانه ها از نداری های پارس جنوبی جم گفته می شود اما در این میان نباید یک سری مسائل باعث شود تا با فوتبال جم و این تیم دوست داشتنی مانند بچه سر راهی برخورد شود!

 

یک منبع آگاه می گوید کمالوند پنجاه درصد قرارد خود در این فصل را که حدود ۳۵۰ میلیون تومان بوده دریافت کرده و بازیکنان نیز تا این لحظه کم و بیش حدود پنجاه درصد هم دریافت اند که در میان تیمهای لیگ برتری آمار قابل توجهی از پرداختی ها را نشان می دهد،پس باشگاه و عوامل منطقه ویژه انرژی پارس با این مدل پرداختی ها چندان هم بد عمل نکرده اند ،حال بعد از رفتن رضاییان مشکلات مدیریتی و نداشتن یک مدیر عامل عامل رسمی هم مزید بر علت شده است.

 

یک نکته کلیدی در مورد پارس جنوبی جم و هوادارانش این است که نباید مربیان امتحان پس داده و شاید بدون کارنامه هر روز از طریق رسانه های خود برای نیمکت تیم شهر جم کاندید شوند.مرادی سرپرست مدیر عاملی این باشگاه باید خیلی مواظب باشد و یک سرمربی کارکشته و موفق را برای هدایت پارس انتخاب کند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.