فرید بلوکباشی در واکنش به اتفاقات ورزشگاه انزلی:هیچ توهینی به داوران بازی نکردم،در بوشهر دوستان زیادی دارم

شناسه خبر: 7723
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1396

فرید بلوکباشی بازیکن انزلی چی و ملی پوش تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی پیرامون اتفاقات رخ داده بعد از بازی تیمهای ملوان انزلی و نفت مسجد شلیمان به خبرنگار فوتبال بوشهر توضیحاتی را ارائه داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی در این باره گفت:نمیدانم داوران بازی چه گفته اند و چه شرایطی را بازگو کرده اند اما همین جا می گویم من به هیچ عنوان توهین یا بی احترامی به انها نداشته ام.سالهاست در فوتبال انزلی و ملی حضور دارم بروید سوال کنید تا کنون به داوری اعتراض یا توهینی داشته ام؟ من در آن صحنه و در حضور سه نفر شاهد به آقایان داور گفتم قبل از اینکه خطا بگیرید روی ملوانی ها خطا را اعلام نکردید و جز این هیچ بی احترامی به آنها نداشته ام.

 

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد:داوران مسابقه دست روی قرآن بگذارند که من توهینی کرده ام دیگر حرفی باقی نمیماند.من اگر زن و بچه ام را ول کرده ام و راهی بوشهر شدم تا برای تیم پارس جنوبی کنم زحمت کشیده ام اما این درستش نیست که چیزی خلاف واقع عنوان شود.در بوشهر دوستان زیادی دارم که همگی برایم قابل احترام هستند و همواره یاد گرفته ام به افراد احترام بگذارم.حرف و حدیث های مطرح شده را قبول ندارم و هر جا که لازم باشد توضیح خواهم داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.