لیست خروجی های شاهین بیشتر شد:بارانی و شیرزادی جدا شدند،حریف بازار نقل و انتقالات می شوند؟!

شناسه خبر: 24529
تاریخ انتشار: 09 دی 1398

به نظر می رسد سرمربی کروات شاهینی ها در تعطیلات نیم فصل با یک خانه تکانی اساسی در تیمش مواجه باشد و فعلا نام بازیکنان خروجی بیش از نام بازیکنان ورودی شنیده خواهد شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از جدایی درویشوند و کریمی ،اکنون خبر می رسد صادق بارانی هافبک با تجربه شاهینی ها قرارداد خود را فسخ کرده است و از تیم جدا شده ،اما نفر بعدی پیمان شیرزادی مدافع چپ شاهین است که گفته می شود او هم از شاهین شهرداری جدا شد و حتی کاغذ فسخ وی امضا گردیده است.

 

در شرایطی که ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر از تزریق مبلغ دو میلیاردی خبر داده تا تیم پرطرفدار بوشهری در نقل و انتقالات بتواند با دست باز حرکت کند و البته مصاحبه روز دوشنبه سعید مسیگر که گفته بدون پول نمی شود یارگیری کرد ،باید به نکته مهمی اشاره کنیم که در این بازار نقل و انتقلات ، تیمهای متمول لیگ برتری کم کم وارد می شوند و کار تیمی مانند  شاهین شهرداری و سرمربی آنها برای جذب بازیکنان با کیفیت، سخت تر از هر زمان دیگری باشد!

به عنوان مثال شنیده می شود یکی از تیمهای قعر جدول برای جذب مهاجم تیم ملی یکی از کشورهای عربی همسایه ایران مبلغ ۲۵۰ هزار دلار معادل سه میلیارد تومان پیشنهاد داده تا بتوانند در لیگ برتر امسال ماندگار شوند ،حال فکرش را کنید شاهین بخواهد در این بازار رقابتی جدال برابری داشته باشد!

بالاخره تیمی که در انتهای جدول قرار دارد یا باید پول هنگفتی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد که بازیکن خوب را متقاعد به حضور در این تیم کند یا اعتبار افراد کنار تیم ،شرایط جذب بازیکنان با کیفیت را بهبود بخشد که امیدواریم شاهینی ها بتوانند از این دو نکته مهم تعطیلات نیم فصل استفاده خوبی داشته باشند!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.