یک سوزن به خودمان بزنیم، یک جوالدوز به دیگران، شایسته هایی که همچنان دیده نمی شوند!

شناسه خبر: 24537
تاریخ انتشار: 09 دی 1398

پانزده هفته از رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر میگذرد و بازی های جذاب نیم فصل دوم از راه رسیده است ،لیگی که چندان دیده یا شنیده نمی شود اما می توان استعدادهای ناب فوتبال استان را در آن مشاهده کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر یک نگاه به جدول گلزنان لیگ برتر استان باید انداخت،بهنام رحیمی با ۱۵ گل زده آقای گل این لیگ است و آمار ۱۵ گل زده در ۱۵ هفته یعنی این مهاجم تیم صفا از شهر دیر بوی گل می دهد.حمید عبدویی از آبی پوشان تنگ زرد با ۱۳ گل زده در مکان دوم است و بازیکنانی مانند رحیم دهقان از جام جم و سعید غنی از سکان در مکان های بعدی قرار دارند.

یک نگاه به لیگ برتر جوانان استان هم انداخته شود بد نیست،جوانی از پارس برازجان تیم صدرنشین بنام مبین رنجبری با ۱۶ گل زده در صدر قرار دارد. یا بازیکنی بنام ابوالفضل پولادی از خلیج فارس پنبه ریز بوشهر با ۱۲ گل در مکان دوم قرار دارد.

اکنون با مطرح شدن این خبر و حضور چنین بازیکنانی باید این سوال را مطرح کرد چرا به این بازیکنان بومی و گمنام که سراسر انگیزه هم هستند نگاهی نمی شود.بازیکنی مانند بهنام رحیمی که ۱۵ گل در لیگ برتر بزرگسالان استان به ثمر رساند لایق دیده شدن در تیمهای لیگ برتری استان در کشور نیست؟ مثل آب خوردن می توان بازیکن غیر بومی در تیمهای شاهین شهرداری و پارس جم پیدا کرد که در لیست ۱۸ نفره هم قرار داده نمی شدند اما یک نیم فصل و نیم فصلهای گذشته را بدون یک دقیقه بازی کنار تیمهای مورد نظر حضور پیدا کردند،مگر نه اینکه بازیکن آوردند فله ای که حالا باید فسخ قرارداد کنند و پولهای میلیونی پرداخت شود ،گناه رحیمی ها و جوانی که در لیگ برتر استان آقای گل است چیست که برای پیدا کردن عکس آنها هم دچار مشکلیم!{ و این شاید نقدی به ما رسانه هم باشد}پارس جنوبی جم حالا ملی پوش در تیم ملی امید ایران دارد {متین کریم زاده} که فصل گذشته با سلام صلوات در شاهین مجالی برای عرض اندام پیدا نکرد اما اکنون چشم چراغ تیم شهر جم در لیگ برتر است با کمترین قرارداد ممکن {کمتر از صد میلیون تومان} برای رقابتهای انتخابی المپیک در لیست نهایی قرار دارد. پس هست ،داریم اما انگار مرغ این همسایه برای خودی ها غاز است!

 

مهدی قائدی در ۱۷ سالگی ستاره شد و راهی تیم استقلال شد چه بسا همین بازیکنان بی نام و نشان استان در لیگ های مختلف هم این شرایط را داشته باشند اما انگار مدیران تیمهای لیگ برتری و البته مشاوران آنها دوست دارند در تهران و هتل های شیک برای جذب بازیکن، عکس یادگاری بگیرند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.