فاجعه در باشگاه ایرانجوان/ بازیکنان بومی تهران را به مقصد بوشهر ترک کردند،ایرانجوان مقابل شهرداری همدان به میدان نمی رود،شاهکار مدیریتی که کامل می شود!

شناسه خبر: 24806
تاریخ انتشار: 28 دی 1398

در فاصله ۴۸ ساعت مانده به بازی ایرانجوان در همدان ،بازیکنان این تیم از تهران به بوشهر آمدند تا فاجعه مدیریتی برای باشگاه ۷۰ ساله بوشهری در رقابتهای لیگ دسته دوم رخ دهد و به احتمال زیاد نتیجه بازی این تیم مقابل شهرداری همدان سه بر ۰ به سود همدانی ها می گردد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر همانگونه که در خبرها آمده بود و این پایگاه خبری به آن پرداخته بود ،مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان در واکنش به مشکلات باشگاه  بخصوص مسائل مالی، راهی بوشهر شد تا مشخص شود این تیم در شرایط فعلی باز هم در بحران خودساخته قرار بگیرد.

 

در فاصله ۴۸ ساعت مانده به بازی ایرانجوان مقابل شهرداری همدان ،بازیکنان بومی تیم بلیط تهران به بوشهر را گرفتند و سوار بر هواپیما شده تا اینگونه اعتراض خود را نسبت پرداخت قراردادهای خودشان نشان دهند.

 

این شرایط در حالی رخ داده که ایرانجوان باشگاه هفتاد ساله بوشهری نیم فصل اول مدعی جدی صعود به لیگ یک بود اما در تعطیلات بدترین اتفاق ممکن برای انها رخ داد و بدون تمرین راهی بوکان شدند تا آن شکست برای آنها رقم بخورد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.