در پی اتفاقات فاجعه بار چند روز اخیر باشگاه ایرانجوان بوشهر /درخواست تعدادی از پیشکسوتان دهه شصت و هفتاد ایرانجوان از هیات مدیره :تیم را ۵ساله به ما بدهید ،نه سهم می خواهیم نه سهام ،برای حفظ آبروی ایرانجوان تلاش خواهیم کرد

شناسه خبر: 24834
تاریخ انتشار: 30 دی 1398

باشگاه ایرانجوان بوشهر در طول سه سال گذشته فقط سقوط را تجربه کرد تا هواداران این تیم به شدت نگران وضعیت باشگاه محبوبشان باشند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر آخرین شاهکار در این باشگاه با عدم حضور بازیکنان در تمرینات نیم فصل رخ داد و این تیم مقابل سردار بوکان بازنده شد و اکنون خبر می رسد تیمی برای حضور در بازی همدان مقابل پاس این شهر وجود ندارد که در زمین حاضر شوند و با این وضعیت قطعا نتیجه بازی سه بر صفر به شود میزبان خواهد شد.

در پی اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته جمعی از پیشکسوتان دهه شصت و هفتاد این باشگاه با تهیه یک طومار و نوشتن یک نامه به هیات مدیره باشگاه این باشگاه خواستار تعیین تکلیف تیم و مشخص شدن نحوه اداره باشگاه گردیده اند تا تیم از این وضعیت رهایی یابد.

آنها در این نامه نوشته اند:

ریس هیئت مدیره و هیئت مدیره محترم باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان
با سلام و دعا خیر
نظر به پیشنهاد یک نفر از اعضاء هیئت مدیره فعلی مبنی بر تشکیل هیئت مدیره جدید با حضور افراد پیشکسوت دهه ی ۶۰ و ۷۰ ، اعلام میداریم به صورت امانی و به مدت پنج سال با تفویض کلیه اختیارات آمادگی پذیرفتن مسئولیت بدون درخواست هیچگونه سهمی را داریم شایان ذکر است بعداز انقضاء پنج سال ،کلیه اختیارات واگذار شده عودت داده خواهد شد .

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.