میهن دوست ها فراموش شدنی نیستند 

شناسه خبر: 24870
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1398

 

حاج رسول میهن دوست از آن دسته افرادی بود که عشق به ورزش و خدمت به ورزشکاران در وجودش نهفته بود و چه خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی در ورزش مدارس ، هیات فوتبال و فوتبال بوشهر فعالیت کرد.
شاهینی ها هیچوقت نمیتوانند زحمات ، تلاش ها ، وفاداری و روحیه خستگی ناپذیر این بزرگ مرد دوست داشتنی و متین را فراموش نمایند.
معلم ورزشی که با همکارانی مثل سیدعلی مصطفوی ، زنده یاد عالی حسینی ، احمد نوشادی ، حاج مهدی گراشی ، محمدرضا محمدی ، مرتضی تمجیدی ، عباس گشویی ، حسین چغادکی ، جعفر سالار ، علی صادقی ( اصفهانی بود ) ، رحمان نسترن و… چنان زنگ ورزش را مهم ، با نشاط و شادی بخش میکردند و به سلامت روح و جسم دانش آموزان اهمیت قائل میشدند که جدا از مفرح بودن این زنگ خاص و مورد علاقه دانش آموز ، آنان را واقعا به ورزش نمودن تشویق و ترغیب میکردند و به درستی معنی واژه سازمانی آموزش و پرورش را با انجام فعالیت های صحیح عملی ، علمی ، فرهنگی و در قالب ورزش تعریف ، پرورش و آموزش میدادند.
معلمانی که همیشه ستودنی هستند و دارای نام نیک .
برای حاج رسول میهن دوست عزیزمان که کسالتی دارند آرزوی شفای عاجل مینماییم و امیدوارم همه ما دانش آموزان دیروز و امروز در بجا آوردن ارزش و مقام شامخ معلم و جامعه بزرگ و قابل ستایش فرهنگی هیچ وقت دریغ نورزیم و همیشه سپاسگزارشان باشیم.
✍: رضا سیاهوشی

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.