در ایرانجوان اتفاق جدیدی در راه است یا “در”، همچنان روی همان پاشنه قدیمی می چرخد!

شناسه خبر: 24882
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1398

ایرانجوانی ها بعد از عدم حضور مقابل پاس همدان و سقوط به زده هفتم جدول همچنان تمرین نمیکنند تا شاهد یک شیوه جدید باشگاهداری در فوتبال بوشهر و البته ایران باشیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر برخی هواداران و پیشکسوتان این تیم در روزهای گذشته سعی کرده اند تا به هر نحوی که شده به تیم کمک کنند تا حداقل بازیکنان برای بازی بعدی راهی زمین شوند و وضعیت از این که هست بدتر نشود چرا که اگر در دومین بازی بوشهری ها حاضر نشوند طبق قانون باید دو لیگ سقوط داده شوند!

 

در روزهای گذشته امید محمدیان از هواداران ایرانجوان با انتشار یک متن در فضای مجازی و درخواست از سجاد مشایخ کاپیتان تیمش خواستار شروع تمرینات و ادامه حضور در رقابتها شده بود که مشایخ هم اعلام کرده بود به احترام هواداران هر جور شده بازیکنان را برای دیدار هفته آینده راهی تمرین میکند.

 

از طرفی گفته شده شاید در ۲۴ ساعت آینده باشگاه دستخوش تغیراتی شود و نصرالله باستین همان دوست صمیمی مهدی قنبری رسما همه امور را در دست بگیرد ،باستین در نیم فصل اول به همه تعهداتش در مورد شرایط تیم عمل کرده بود و در نهایت سکوت و بدون اتفاقات رسانه ای به ایرانجوان کمکهای خوبی کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.