دفاع مدیر عامل شاهین شهرداری از عملکرد تیمهای پایه اش/ دمشقی:۵ تیم پایه خوب داریم که آینده باشگاه را تضمین میکند

شناسه خبر: 2491
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: نتایج خوب دو هفته ابتدایی قابل پیش بینی بود / خوشبختانه هم اکنون ۵ تیم پایه خوب داریم که هرکدام بازیکنان مستعد زیادی در ترکیب خود دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، محمد دمشقی در نشست شب گذشته باشگاه اظهار داشت: از ابتدای فصل با هدف صعود به لیگ دسته یک با درایت کادر فنی جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات آغاز شد و با همین هدف و با حمایت های همیشگی هواداران دلسوز شاهین برای رسیدن به هدف نهایی تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به جذب بازیکنان کارآمد و با تجربه و همچنین حضور بازیکنان جوان مستعد در تیم نتایج خوب دو هفته ابتدایی قابل پیش بینی بود و در این راستا بازیکنان باید به این خودباوری برسند که یک تیم قوی هستند و با این پتاسیل موجود می توانند در سخت ترین بازیها هم تیم پیروز میدان باشند.

دمشقی در خصوص تیمهای پایه باشگاه شاهین شهرداری نیز گفت: از ابتدای تشکیل تیم شاهین شهرداری بوشهر با موافقت هیات مدیره باشگاه تیمهای پایه تشکیل و تحت پوشش قرار داده شدند و خوشبختانه هم اکنون ۵ تیم پایه خوب داریم که هرکدام بازیکنان مستعد زیادی در ترکیب خود دارند که می تواند آینده باشگاه را تضمین کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: هدف ما حمایت از تیمهای پایه و موفقیت آنها می باشد و معتقدیم این زنجیره از تیم نونهالان که اتفاقا تیم با کیفیتی در این مقطع تشکیل شده تا بزرگسالان باید منظم و با برنامه کار کنند تا حاصل تداوم این زنجیره پرورش استعداد به تیم بزرگسالان ختم شده و حتی بتوانیم این بازیکنان مستعد را به دیگر تیمهای بزرگ کشور نیز انتقال دهیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.