کریمیان: قطعا هدف مان ادامه حضور در لیگ برتر است

شناسه خبر: 24948
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1398

کمک مربی شاهینی ها به دنبال زمان انجام تمرینات این تیم جایگزین میشو، سرمربی تیم شد و در نشست خبری حاضر شد.

مهدی کریمیان درباره دیدار پیش روی شاهین بوشهر گفت: در مورد تیم خودمان باید بگویم که شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم. ما فردا بازی حساسی داریم چرا که فکر می کنم هم ما و هم پیکانی ها تقریبا شرایط یکسان و شبیه به هم داریم. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

او درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: برای بازی برابر پیکان ما دو بازیکنمان به نام های مالکی و غلامعلی تبار را به دلیل محرومیت و لوکا هم به دلیل مصدومیت همراه خود نداریم.

 

او درباره شرایط این بازی و بازی های پیش روی تیمش گفت: امیدوارم نتیجه این بازی را به گونه ای رقم بزنیم که در ادامه راه به دردمان بخورد ما دو بازی پیاپی نیز بعد از این دیدار در خانه داریم که بعد از نتیجه خوب از این بازی می توانیم در آن دیدار هم به خوبی در میدان حاضر شویم و امتیازات خوبی کسب کنیم.

 

مربی بوشهری ها درباره دو بازی داخل خانه تیمش گفت: بله بعد از این دیدار ما دو بازی پشت سر هم در خانه داریم و فکر می کنم بهترین زمانی باشد که می توانیم حداکثر امتیازات را رقبا بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.

 

کریمیان درباره ادامه حضور شاهین در لیگ برتر و یا سقوط به دسته اول گفت: قطعا هدف ما این است که بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. از نظر یارگیری هم باشگاه تلاش زیادی کرد و با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم می خواهیم همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشیم و به همین دلیل از نظر امتیازی به دنبال خروج از شرایط فعلی هستیم. بازیکنان جدید خیلی زود توانستند در تمرینات با تیم و سایر بازیکنان هماهنگ شوند و در اولین دیداری که به میدان رفتند هم موفق شدند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. به هرحال به دنبال این هستیم تا با استفاده از بازیکنان قدیمی و جدید، امتیازات خوبی کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

 

مربی شاهینی ها در پایان درباره اتفاقات حاشیه ای و عجیبی که این روزها در ورزشگاه ها می افتد گفت: برای باشگاه ما همیشه بحث فرهنگی در اولویت اول قرار داشته و خواهد داشت. بازیکنان اگر نتوانند خود را داخل زمین کنترل کنند همین به روی سکوها کشیده می شود و اوضاع به همین ترتیب می شود که می بینید. امیدوارم بحث اخلاق گرایی در همه تیم های فوتبال ما فراگیر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.