سکوت صارمی در نشان شکست:صحبت در مورد اتفاقات گذشته صلاح نیست ولی خودم هم نفهمیدم چرا کنار گذاشته شدم! با همه وجود برای ماندگاری شاهین در لیگ برتر تلاش میکنیم

شناسه خبر: 25099
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1398

میلاد صارمی کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر یکشنبه شب در برنامه تلوزیونی نشان حاضر شد و برای اولین بار در مورد مسائل مختلف چند ماه گذشته واکنش نشان داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر صارمی که به همراه رزاق پور مدافع شمالی و جدید شاهین در این برنامه زنده حضور پیدا کرده بود مقابل شاهین بهرام نژاد نشست و سوالات وی را پاسخ داد.شاهین بهرام نژاد با بیان اینکه صارمی در هیچ برنامه زنده ای حاضر نمی شده اما با درخواست وی، کاپیتان با تجربه شاهین حاضر به گفتگو شده است.

 

صارمی ابتدای در مورد مسائل مختلف از جمله اتفاقات و حواشی ابتدای فصل اینگونه توضیح داد:خودم هم نفهمیدم چرا من را کنار گذاشتند و در این مدت هیچ حرفی نزدم.من شاهینی ام و تمام دوران فوتبال کنار این تیم بوده ام و تنها زمانی که تیمی در بوشهر تحت عنوان شاهین تشکیل نشد من خارج از استان بازی کردم.صحبت کردن در مورد گذشته و اتفاقات اول فصل جایز نیست،تیم اکنون با برد به لیگ بازگشته است و دوست دارم با همه وجود برای ماندگاری شاهین تلاش کنم.

 

کاپیتان شاهین شهرداری ادامه داد:از زمانی که در لیگ دو هم حاضر بودیم ،هیچ وقت قول صعود ندادم اما من و دیگر بازیکنان با همه وجود برای صعود تیم در مقاطع مختلف تلاش کردیم.اکنون هم با توجه به برد روحیه بخش مقابل پیکان ،همه تلاشمان را برای کسب امتیازات لازم و ماندگاری شاهین شهرداری انجام خواهیم داد.

 

 

صارمی در مورد مصدومیت و شرایط فعلی اش گفت:وقتی مصدوم شدم با نظر پزشکان باید دوران مصدومیت طی می شد .با این حال هر روز برای درمان فیزیوتراپی و کارهای بدنی انجام دادم تا زودتر از موعد به تیم برگردم.شکر خدا تمرینات سخت آن زمان جواب داد و حالا کنار تیم هستم.

 

ابولفضل رزاق پور مدافع سابق تراکتور سازی دیگر مهمان نشان بود که در بازی پیکان مقابل تیم سابقش به میدان رفته بود و این هفته نیز باید مقابل دیگر تیم سابق خود یعنی نساجی با پیراهن شاهین شهرداری به میدان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.