مصاحبه عجیب سرمربی پارس جنوبی جم:فکر میکنم که بودجه ما در اداره ورزش جوانان استان بوشهر است ولی پرداخت نمی‌شود!به مسئولین لیگ برتر می گویم تیم ما در این هفته شرکت نمیکند!

شناسه خبر: 25104
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1398

سرمربی پارس جنوبی با گلایه از بی تفاوتی مسئولان استانی در خصوص وضعیت این باشگاه، ادامه این روند را منتهی به کناره‌گیری آنها از لیگ دانست.

پارس جنوبی جم با توجه به مشکلات مالی پیش رو، با استعفای مدیرعامل خود مواجه شده و این در حالیست که بازیکنان تیم نیز اعلام کرده‌اند در تمرینات حضور نخواهند یافت تا بازی این هفته آنها برابر سایپا در ابهام قرار داشته باشد. موضوعی که افاضلی، به عنوان سرمربی این تیم مدعی است در صورت تداوم شرایط منتهی به اخراج تیم از جدول مسابقات خواهد شد تا یک فاجعه مدیریتی بزرگ در پیش باشد.

هومن افاضلی در خصوص استعفا مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می‌‎گوید: موضوع این است که مسئولین استانی پولی را که باید به ما اختصاص می‌دادند الان جلوی پرداختش را گرفته‌اند. در حال حاضر مدیرعامل ما استعفا کرده است و کاری از دستمان هم برنمی‌آید. بازیکنانم قصد دارند در بازی روز جمعه با وجود اینکه با توجه به شرایط جدول از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و یک بازی شش امتیازی است حضور پیدا نکنند و امروز هم تمرین تیم را تعطیل کردند. دیگر خود مسئولین استانی می‌دادند که باید چه تصمیمی برای آینده تیم پارس جنوبی بگیرند. متاسفانه مسئولین استان با این کاری که انجام دادند باعث تعطیلی تمرینات تیم و خارج شدن بازیکنان از جو مسابقات شدند و احتمال اینکه بازیکنان ما در روز جمعه بازی نکنند خیلی خیلی زیاد است. امروز هم قرار است بروم و با مسئولین لیگ برتر هم صحبت کنم و به آن‌ها بگویم که تیم ما در روز جمعه وارد زمین نخواهد شد و ممکن است که یکی از تیم‌های لیگ برتر کم شود.

 

وی در مورد اینکه برنامه تیم پارس‌جم بعد از استعفا مرادی چه خواهد بود گفت: متاسفانه کاری بیشتر از این از دستم برنمی‌آمد درست است که وظیفه فوتبالیست و کارش فوتبال بازی کردن است ولی زمانی که پول‌ آن‌ها پرداخت نمی‌شود طبیعی است که واکنش نشان دهند. برخی از بازیکنان پارس چندین سالی است که طلبکار هستند. تمامی امید بازیکنانم به این بود که قرار است این پول به آن‌ها اختصاص داده شود که داده نشد بنابراین تصمیم جمعی شاگردانم این است که تمرین و بازی نکنند زمانی هم که همگی تصمیم بگیرند از دست سرمربی هم کاری ساخته نیست.

 

سرمربی تیم ‌پارس جم در رابطه به اینکه شنیده می‌شد یک مبلغ پنج میلیاردی به تیمش اختصاص داده شده ولی اجازه نمی‌دهند به دست مسئولین باشگاه برسد گفت:  نمیدانم ولی فکر میکنم که بودجه ما در ورزش جوانان استان بوشهر است ولی پرداخت نمی‌شود و بنظر می‌رسد که تیم پارس با توجه به شرایط فعلی منحل شود.

 

افاضلی ادامه داد: بنظرم کار مسئولین وزارت ورزش و جوانان در هر استانی باید ترویج ورزش باشد. اینکه به دلایل مختلف غیر از این عمل کنند اصلا کار حرفه‌ای و درستی نیست. حالا که مسئولین این تصمیم را گرفتند باید مسئولیت همه آن را نیز بپذیرند ما تمامی تلاشمان را کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم تیم پارس را به شرایط ایده‌ال برگردانیم. از زمان حضورم در تیم پارس همه تلاشم را برای سربلندی تیم پارس و خوشحالی هوادارانش بوده است سعی کردم اگر مشکلی هست آبروداری بکنیم تا رسانه‌ای نشود. هیچ کس از مشکلات تیمی ما از زمان سرمربی‌گری من در این تیم ندارد ولی ظاهرا افرادی در این استان هستند که دوست ندارند ما موفق شویم. تیم پارس جنوبی همه اعتبار و عشق و علاقه و دلخوشی بخشی از مردم شهرستان خوب جم است و آن‌ها این حق را دارند که بدانند که عده‌ای هستند که دوست ندارند این تیم موفق شود و کارهایش روی روال پیش برود. با این شرایط متاسفانه بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران و شور و شوقی که این تیم در استان شکل داده، باعث فرو ریختن رویاها شده‌اند و شاید این عمل منتهی به پایان حضور این تیم در ادامه مسابقات و حذف از جدول که در نهایت با سقوط همراه خواهد شد، شود.

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.