گزارش روز:قرمز ترین آژیر ممکن برای شاهین و طرفدارانش!

شناسه خبر: 34262
تاریخ انتشار: 01 مهر 1400

تنها چهار روز دیگر به مهلت اعلام حضور تیمهای در رقابتهای لیگ برتر باقی مانده و تنها نماینده شهر بوشهر در این رقابتها بدترین شرایط ممکن را تجربه میکند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر کشمکش های شورا و عدم علاقه بیشتر اعضا به حضور شاهین شهرداری در لیگ یک ،عدم تمرکز اداره ورزش و هیات فوتبال برای رفع موانع و ایجاد اتحاد باعث شده تا قرمزترین آزیر ممکن برای نام شاهین به صدا درآید.

فعلا هیچ تصمیم برای شکل گرفتن تیم گرفته نشده و باید به حال فوتبال بوشهر خون گریه کرد که فلان مدیر برنامه در تهران می خواهد برای این فوتبال ریشه دار بوشهر تصمیم بگیرد.

تیمهای پایه باشگاه شاهین شهرداری که باید در رقابتهای لیگ برنر نوجوانان،جوانان و امید کشوری شرکت کنند تا روز چهارم مهرماه وقت دارند تا در سامانه فدراسیون فوتبال نام نویسی کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد تعداد قابل توجهی نوجوان و جوان این استان دیگر تیمی ندارند و باید دست به دامن دلال جماعت شده تا برایشان در تیمهای پایتخت تیمی را دست و پا کنند!

آنقدر کینه در سینه برخی جمع شده که حاضر نیستند پشت یک میز و برای کمک به فوتبال این شهر کنار هم بنشینند!با همان پنج میلیارد پیشنهادی هم می شد تیمداری کرد و عده ای جوان را راهی لیگ یک کرد اما نداشتن مدیریت کاربلد یکی از دردهای این فوتبال است!

فقط باید گفت:وای به حال این فوتبال…

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.