کریستیچوویچ:بازی سختی مقابل نساجی داریم،دوست دارم اولین برد خانگی را جشن بگیرم

شناسه خبر: 25128
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1398

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:یکی از سخت ترین بازیهای فردا برای شاهین خواهد بود که با کمک هواداران امیدواریم بتوانیم برنده باشیم.

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازی خوب مقابل پیکان این نتیجه را مقابل نساجی هم باید تکرار کنیم و قطعاً بازی سختی خواهد بود ولی با هوادارانی که داریم و فعل خواستن می توانیم برنده باشیم و خدا را شکر همه بازیکنان آماده هستند

وی در ادامه افزود: چند مصدومیت داشتیم که خوشبختانه برگشتند و کاملاً آماده ایم و با برگشت دریشوند و گادرانی می توان گفت اتفاق جدیدی است و جو خیلی خوبی خواهد بود.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به اینکه بازی فردا حساس خواهد بود تصریح کرد: با تلاش مضاعف هوادارن می توان کارهای بزرگی انجام داد و درصد بازیکنان نیز پرداخت شده و با پاداش های خوب می بایست انگیزه آنها را بالا برد و همه بازیکنان برای ماندن شاهین انگیزه بالایی دارند.

وی در مورد خواسته تیم نساجی و تمرین در زمین شماره یک ورزشگاه هم بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات شاهین این است که در چهارده روز گذشته فقط یک بار ما در ورزشگاه اصلی تمرین کردیم و اجازه نمی دهند و زمین محل تمرین شهرداری سفت است.

کریستیچوویچ در خصوص جذب بازیکنان جدید تیمش هم اذعان داشت: یازیکنان با تأخیر اضافه شدند ولی سطح آنها در بازی مقابل پیکان مشخص شد و تیم نمایش خوبی داشت و فردا کار بیشتری نیاز داریم چون هیچ بازی در بوشهر برنده نشدیم و تمرینات خوب بتوانیم بازیهای خانگی را ببریم.فارس بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.