هفته تکریم خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شود

شناسه خبر: 435
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1396

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و به منظور تجلیل از فعالین رسانه ای استان، مراسم، جشن ویژه و کارگاه های روزنامه نگاری به این مناسبت در هفته آینده در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش «خلیج فارس»؛ مازیار هوشمند با اشاره به تدارک چند برنامه جنبی این‌ مناسبت، ادامه داد: علاوه بر مراسمی که با تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه ای برگزار می شود، برنامه جشنی نیز به این مناسبت خواهیم داشت که در کنار خبرنگاران، سرپرستان روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها، مدیران مسئول و سردبیران رسانه های محلی نیز به این جشن دعوتند.

به گفته وی، سخنران ویژه مراسم روز خبرنگار در بوشهر یکی از فعالین رسانه ای کشور می باشد.

هوشمند ادامه داد: همچنین ویژه برنامه شادی نیز برای اعضای خانه مطبوعات و رسانه و خانواده آنها با حضور یکی از خوانندگان پاپ کشور و گروهی از هنرمندان بومی در تدارک است که جزییات آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: در کنار این دو آئین، کارگاه های آموزشی روزنامه نگاری آنلاین و عکاسی خبری نیز با حضور سردبیر یکی از رسانه های کشور و یکی از اساتید این حوزه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر افزود: برگزاری چند تور تفریحی برای اعضای خانه مطبوعات نیز در راستای این‌ مناسبت در ماه آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت فضا برای برگزاری برنامه های هفته تکریم خبرنگار، گفت: برای برگزاری باشکوه تر و در شان برنامه های ۱۷ مرداد، فعالان رسانه ای که هنوز به عضویت خانه مطبوعات در نیامده اند می توانند تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه در این خصوص اقدام کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.